AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Er dritt lei folk som bare ser etter sex så jeg sendte en rett frem melding at etter som han er type 23 år yngre enn meg så antar jeg det er sex uten forpliktelser. Så lei av å gå rundt grøten og kaste bort deres og min tid på noen som ikke ser etter det samne som meg. Jævlar han ble sur. Og sa det var ikke det han så etter men at jeg var forutinntatt og ja 99% av de med stor aldersforskjell er kun ute etter noe lettvindt uten forpliktelser. Er det rart jeg er single ?😂nei skjønner det godt når jeg er lei bullshit. Anonymkode: f3acf...641
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dritt lei folk som bare ser etter sex så jeg sendte en rett frem melding at etter som han er type 23 år yngre enn meg så antar jeg det er sex uten forpliktelser. Så lei av å gå rundt grøten og kaste bort deres og min tid på noen som ikke ser etter det samne som meg. Jævlar han ble sur. Og sa det var ikke det han så etter men at jeg var forutinntatt og ja 99% av de med stor aldersforskjell er kun ute etter noe lettvindt uten forpliktelser. Er det rart jeg er single ?😂nei skjønner det godt når jeg er lei bullshit. Anonymkode: f3acf...641 Jeg skjønner dere begge to, og det er faren med antagelser, å make an ass of u and me. Jeg har alltid klaffet bedre med damer 5 til 15 år eldre enn meg selv, og jeg hadde trolig satt deg til veggs selv om du hadde tillagt meg mål og motiv basert på egne erfaringer uten å ta deg bryet til et trivelig hallo først. Du må gjerne rette baker for smed, men da må du tåle å få en bolle mel i fjeset når du bommer. Anonymkode: 51fbe...36b 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Hva mener du med at personen "har sendt likes" til deg? Har han trykket "like" på et innlegg på facebook eller et annet sosialt media? Da er det, i tilfelle, veldig merkelig oppførsel av deg å gjøre som du gjør. Når har en "like" betydd at personen ønsker å ha sex med deg? Anonymkode: 7e3c4...b35 7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Det er vel mest naturlig å tro at han søkte sex, ja. Klandrer deg ikke for det 😅 Anonymkode: e81e5...3d4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du med at personen "har sendt likes" til deg? Har han trykket "like" på et innlegg på facebook eller et annet sosialt media? Da er det, i tilfelle, veldig merkelig oppførsel av deg å gjøre som du gjør. Når har en "like" betydd at personen ønsker å ha sex med deg? Anonymkode: 7e3c4...b35 Sikkert like på en sjekkeapp. Anonymkode: e81e5...3d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner dere begge to, og det er faren med antagelser, å make an ass of u and me. Jeg har alltid klaffet bedre med damer 5 til 15 år eldre enn meg selv, og jeg hadde trolig satt deg til veggs selv om du hadde tillagt meg mål og motiv basert på egne erfaringer uten å ta deg bryet til et trivelig hallo først. Du må gjerne rette baker for smed, men da må du tåle å få en bolle mel i fjeset når du bommer. Anonymkode: 51fbe...36b Jeg skrev og at hvis det jeg antok ikke stemte så hadde det vært hyggelig om han sa hei. Prøvde på en utsiling. Anonymkode: f3acf...641
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva mener du med at personen "har sendt likes" til deg? Har han trykket "like" på et innlegg på facebook eller et annet sosialt media? Da er det, i tilfelle, veldig merkelig oppførsel av deg å gjøre som du gjør. Når har en "like" betydd at personen ønsker å ha sex med deg? Anonymkode: 7e3c4...b35 Var på Facebook dating. Fått en like fra en på 28 og har sendt samma melding til han. ts Anonymkode: f3acf...641 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skrev og at hvis det jeg antok ikke stemte så hadde det vært hyggelig om han sa hei. Prøvde på en utsiling. Anonymkode: f3acf...641 Ja, jeg hadde ønsket deg lykke til videre. Forståelig at du er lei de som bare søker noe uforpliktende, men slike antagelser er ikke konstruktivt for en positiv tone. Anonymkode: 51fbe...36b 2
Rosa Gnom Skrevet 4. september 2023 #9 Skrevet 4. september 2023 Ja,du er forutintatt. Kunne lett datet ei på 55 jeg. Er selv i 30 årene. Betyr ikke at jeg bare er ute etter sex selvom. Jeg hadde også blitt sur. Kvinnfolk er gale. 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #10 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg hadde ønsket deg lykke til videre. Forståelig at du er lei de som bare søker noe uforpliktende, men slike antagelser er ikke konstruktivt for en positiv tone. Anonymkode: 51fbe...36b Jeg er ikke ts, men jeg er ei dame på 48 år som holder meg godt for alderen og ofte blir jaktet på av menn helt ned i 20 årene (kun for sex). Jeg er ikke helt "der" at jeg synes det er interessant, og etter flere år med dette så er jeg rett og slett lei og forbannet. Enkelte av dem later til og med som de er interessert i "noe mer" for å få sex, og andre igjen er så masete at de må blokkeres her og der. Jeg jobber i utelivsbransjen, så jeg treffer massevis av dem + at jeg er relativt aktiv på sosiale media gjennom trening etc. Jeg vil ikke tro at jeg er den eneste som opplever dette, og til slutt blir man ganske frustrert over frekkheten til enkelte av dem. Derfor håper jeg på litt overbærenhet fra dere menn som faktisk ER seriøse. Det er vanskelig å møte alle med åpent sinn når det er sånn som dette. Man får lyst til å spare seg selv for mye styr ved å bare si først som sist; "hvis det er kun sex du er ute etter, så kan du gå videre". Anonymkode: 6e606...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #11 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke ts, men jeg er ei dame på 48 år som holder meg godt for alderen og ofte blir jaktet på av menn helt ned i 20 årene (kun for sex). Jeg er ikke helt "der" at jeg synes det er interessant, og etter flere år med dette så er jeg rett og slett lei og forbannet. Enkelte av dem later til og med som de er interessert i "noe mer" for å få sex, og andre igjen er så masete at de må blokkeres her og der. Jeg jobber i utelivsbransjen, så jeg treffer massevis av dem + at jeg er relativt aktiv på sosiale media gjennom trening etc. Jeg vil ikke tro at jeg er den eneste som opplever dette, og til slutt blir man ganske frustrert over frekkheten til enkelte av dem. Derfor håper jeg på litt overbærenhet fra dere menn som faktisk ER seriøse. Det er vanskelig å møte alle med åpent sinn når det er sånn som dette. Man får lyst til å spare seg selv for mye styr ved å bare si først som sist; "hvis det er kun sex du er ute etter, så kan du gå videre". Anonymkode: 6e606...8a9 Ja, det er en del guttunger og menn som hadde trengt bedre oppdragelse når det kommer til omgang med dere kvinner. Tro meg, det er like frustrerende for oss andre menn som faktisk er heller anstendige av oss. Men vi må finne hverandre og møtes halvveis, det faller på en viss dose urimelighet om den ene parten må være overbærende og bevisføre egen autentisitet. Kanskje det blir lettere om vi kan tilby referanser fra venninner? 😅 Anonymkode: 51fbe...36b 1
Rosa Gnom Skrevet 4. september 2023 #12 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er ikke ts, men jeg er ei dame på 48 år som holder meg godt for alderen og ofte blir jaktet på av menn helt ned i 20 årene (kun for sex). Jeg er ikke helt "der" at jeg synes det er interessant, og etter flere år med dette så er jeg rett og slett lei og forbannet. Enkelte av dem later til og med som de er interessert i "noe mer" for å få sex, og andre igjen er så masete at de må blokkeres her og der. Jeg jobber i utelivsbransjen, så jeg treffer massevis av dem + at jeg er relativt aktiv på sosiale media gjennom trening etc. Jeg vil ikke tro at jeg er den eneste som opplever dette, og til slutt blir man ganske frustrert over frekkheten til enkelte av dem. Derfor håper jeg på litt overbærenhet fra dere menn som faktisk ER seriøse. Det er vanskelig å møte alle med åpent sinn når det er sånn som dette. Man får lyst til å spare seg selv for mye styr ved å bare si først som sist; "hvis det er kun sex du er ute etter, så kan du gå videre". Anonymkode: 6e606...8a9 Akkurat det samme kan sies om kvinner også. Bare bytt ut "menn" med kvinner her. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #13 Skrevet 4. september 2023 Rosa Gnom skrev (6 minutter siden): Akkurat det samme kan sies om kvinner også. Bare bytt ut "menn" med kvinner her. Hva mener du? Jeg møter ikke ALLE menn med negativ holdning, det er bare hvis de er vesentlig yngre enn meg at jeg mistenker dem for å være ute etter kun sex. Hvis jeg møter en mann rundt min egen alder eller eldre, så klarer jeg fint å oppføre meg svært imøtekommende. Anonymkode: 6e606...8a9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 Er forskjell på "forutinntatt" og "erfaren". Jeg er 39, og har nok erfaring til å se de samme mønstrene gjenta seg igjen og igjen. Har sagt til menn at "jeg forstår at du kun er ute etter sex", og om de da blir sure, vet jeg at de faktisk kun ER ute etter sex. Jeg er nemlig ikke SÅ deilig at jeg er verdens fineste kjæresteemne. De som derimot ikke blir sure, og som galant forklarer at jeg har slike og slike egenskaper de ser etter i en kjæreste, er dem som faktisk vil noe mer enn kun sex. Dét er også noe jeg vet utifra erfaringer. Det som er digg med å eldes, er at man lettere klarer å skille klinten fra hveten. Skulle gjerne hatt den visdommen da jeg var 20, for å si det sånn. Anonymkode: c0a72...610 2
Rosa Gnom Skrevet 4. september 2023 #15 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du? Jeg møter ikke ALLE menn med negativ holdning, det er bare hvis de er vesentlig yngre enn meg at jeg mistenker dem for å være ute etter kun sex. Hvis jeg møter en mann rundt min egen alder eller eldre, så klarer jeg fint å oppføre meg svært imøtekommende. Anonymkode: 6e606...8a9 Ikke deg spesifikt,men det var mer til alle lignende tråder her inne : Menn ditt : Kvinner datt : etc etc. Blir bare litt lei av de typiske kjønnsrollene. Ikke av deg spesifikt Må bare huske på at vi alle er forskjellige. Kvinner som menn. 1 1
Rosa Gnom Skrevet 4. september 2023 #16 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er forskjell på "forutinntatt" og "erfaren". Jeg er 39, og har nok erfaring til å se de samme mønstrene gjenta seg igjen og igjen. Har sagt til menn at "jeg forstår at du kun er ute etter sex", og om de da blir sure, vet jeg at de faktisk kun ER ute etter sex. Jeg er nemlig ikke SÅ deilig at jeg er verdens fineste kjæresteemne. De som derimot ikke blir sure, og som galant forklarer at jeg har slike og slike egenskaper de ser etter i en kjæreste, er dem som faktisk vil noe mer enn kun sex. Dét er også noe jeg vet utifra erfaringer. Det som er digg med å eldes, er at man lettere klarer å skille klinten fra hveten. Skulle gjerne hatt den visdommen da jeg var 20, for å si det sånn. Anonymkode: c0a72...610 Det får jo ikke blitt bedre enn dette da. Det er vel egentlig alt jeg ønsker også : Klar kommunikasjon. Ikke at noen blir sur på meg fordi de mistenker eller slikt. Da er det bedre å gjøre som du gjør og bare si det rett ut. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #17 Skrevet 4. september 2023 Han på 28 svarte. Ja du har helt rett. Lykke til videre. Så der spart vi oss begge for masse unødvendig chatting. ts Anonymkode: f3acf...641 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #18 Skrevet 4. september 2023 ts konklusjon fra denne tråden er at i 30 årene så kan en føle seg litt frem. Ikke sikkert de ser bare etter sex. Anonymkode: f3acf...641 1
Andro Skrevet 4. september 2023 #19 Skrevet 4. september 2023 Har ingen sjekkeprofil, men har profiler på flere typer sosiale medier, der jeg innimellom får flørtemeldinger fra gutter helt ned i tjueårene. Det er bare kleint. Ønsker meg ikke flere barn.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #20 Skrevet 4. september 2023 Andro skrev (7 minutter siden): Har ingen sjekkeprofil, men har profiler på flere typer sosiale medier, der jeg innimellom får flørtemeldinger fra gutter helt ned i tjueårene. Det er bare kleint. Ønsker meg ikke flere barn. Nettopp. Jeg har to barn, hus, krevende jobb etc, trenger ikke å ha ansvar for å lære guttunger å ha sex i tillegg. Jeg vil ha en mann. Anonymkode: 6e606...8a9 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå