AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Nå er oppgitt. Har blitt kritisert og truet i 5 år av dama til broren min. Jeg har barn og det har henne også, så skulle tro at man var litt vennlig mot hverandre men hun er en heks. Ene ungen min brukte og reise på besøk ditt før ofte da han kom godt overens med ungene hennes men hun ga han ikke mat, snakket negativt om meg til han, var rett og slett langt over grensa. Hun har kritisert mine evner som mor fra dag en, hun har ødelagt forholdet til mine barn og broren min, de kan ikke ha kontakt mere. Hun har tidligere mishandlet eksen sin, og anmeldt han fordi hun er bipolar og snudde alt på hodet til at alt var hans feil. Hun har tatt rusmidler mens mitt barn var der, han turte ikke si noe til meg for lenge etter. Hun har truet meg med bekymringsmeldinger over lang tid, jeg har vært red for hva hun kan finne på når jeg hører hvordan hun har ødelagt andre. Broren min er blind og ser ikke dette. Nå skal hun få hele familien til og gå mot meg igjen fordi hun ikke klarer og la det gå, hvordan håndterer denne situasjonen på best måte? Har sendt bekymringsmelding i dag på henne da jeg er red for disse barna hennes og mener barnevernet burde gripe inn men tror ikke hun kommer til og slutte og plage oss uansett. Vurderer og ta kontakt med familien hennes fordi jeg aner ikke om de er klar over hvordan hun er? Anonymkode: 71e04...6e9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Hvordan skal hun få hele familien til å gå imot deg? På hvilket grunnlag? Ville bare holdt meg helt rolig l båten. Så lenge du ikke gjør noe bekymringsverdig, så har du ingenting å frykte. VIlle ikke kontaktet familien hennes, det kan bare gjøre vondt verre. Sitt stille, forhold deg til din bror, thats it. Anonymkode: b4569...be6 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Er det deg som skrev en veldig lik tråd nettopp? Og en annen tråd om å ta kontakt med barnefar? Anonymkode: 9429a...48d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan skal hun få hele familien til å gå imot deg? På hvilket grunnlag? Ville bare holdt meg helt rolig l båten. Så lenge du ikke gjør noe bekymringsverdig, så har du ingenting å frykte. VIlle ikke kontaktet familien hennes, det kan bare gjøre vondt verre. Sitt stille, forhold deg til din bror, thats it. Anonymkode: b4569...be6 Hun har allerede vendt familien mot meg en gang før. Hun forteller masse løyner og setter andre opp mot hverandre. Er ikke so lett og holde seg rolig når hun fortsetter Anonymkode: 71e04...6e9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det deg som skrev en veldig lik tråd nettopp? Og en annen tråd om å ta kontakt med barnefar? Anonymkode: 9429a...48d Hæ? Har bare denne tråden jeg Anonymkode: 71e04...6e9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hæ? Har bare denne tråden jeg Anonymkode: 71e04...6e9 Ok, beklager. Har lest to veldig liknende tråder nettopp. Dersom du har sendt bekymringsmelding hadde jeg ventet og sett hva som skjer. Dersom du kjenner noen i familien hennes godt, kan du jo evt betro deg til dem - men hvis ikke hadde jeg ikke gjort det i første omgang. Anonymkode: 9429a...48d
Nymerïa Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Hvorfor skulle ikke familien hennes vite hvordan hun er? De kjenner henne bedre enn noen. Jeg ville ikke ha hatt noen kontakt med henne i det hele tatt. Hvis du gjør noe som helst så kommer hun til å vri det til at det er du som konspirerer mot henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå