AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Får dim mann se fotballkamp på tv f eks en lørdagskveld,eller må han se på tv med deg og barna og ha familietid? Anonymkode: c0cf6...2a5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 4. september 2023 Mannen min får gjøre som han ønsker. Jeg bestemmer da ikke over ham. Anonymkode: 20efa...515 47 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Jeg bestemmer jo ikke over samboeren min. Kampen kan godt stå på, men så lenge sønnen vår er våken (han er under 2), er det å være med ham som prioriteres av oss begge. Anonymkode: ab026...355 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Dersom dette er et problem hos dere hadde jeg investert i en tv til, slik at han kan se fotball feks på soverommet. Anonymkode: 0d2dc...b00 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Vi er voksne mennesker. Om jeg vil på fjelltur med en venninne lørdag, spør jeg han om det passer. Om han vil se en kamp, spør han om det passer. Så blir vi enige. Anonymkode: 124ee...8fc 11 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mannen min får gjøre som han ønsker. Jeg bestemmer da ikke over ham. Anonymkode: 20efa...515 Samme her. Men min venninne er så opptatt av at i helgene skal de være sammen barna( 9 og 11 år) . Hun planlegger hele helgen med utflukter. Traff mannen i dag pp butikken og spurte om han hadde sett fotball i helgen. Nei, han måtte se stjernekamp med familien. Alt for å gjøre barna glad sa han Anonymkode: c0cf6...2a5 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Heldigvis gir mannen min en lang og god f i fotball Lørdagskveld er familietid, og det prioriterer vi begge høyt. Men, om det er noe spesielt, så "får vi lov" å gjøre vår egen greie. Som at jeg kan gå i bursdagsbesøk til en venninne, han kan gå på en kosert, osv. Men hovedregelen er at vi ser film og koser oss sammen som familie. Anonymkode: d442a...540 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. Men min venninne er så opptatt av at i helgene skal de være sammen barna( 9 og 11 år) . Hun planlegger hele helgen med utflukter. Traff mannen i dag pp butikken og spurte om han hadde sett fotball i helgen. Nei, han måtte se stjernekamp med familien. Alt for å gjøre barna glad sa han Anonymkode: c0cf6...2a5 Og de har flere tv' er i huset. Så hadde ikke vært problemer om han hadde sett kamp Anonymkode: c0cf6...2a5 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #9 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heldigvis gir mannen min en lang og god f i fotball Lørdagskveld er familietid, og det prioriterer vi begge høyt. Men, om det er noe spesielt, så "får vi lov" å gjøre vår egen greie. Som at jeg kan gå i bursdagsbesøk til en venninne, han kan gå på en kosert, osv. Men hovedregelen er at vi ser film og koser oss sammen som familie. Anonymkode: d442a...540 Kan jo gjøre det på en Fredag også hvis man vil gjøre noe annet på lørdag Anonymkode: c0cf6...2a5
Andro Skrevet 4. september 2023 #10 Skrevet 4. september 2023 Som om noen kan bestemme om andre ser på TV 😳 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #11 Skrevet 4. september 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Får dim mann se fotballkamp på tv f eks en lørdagskveld,eller må han se på tv med deg og barna og ha familietid? Anonymkode: c0cf6...2a5 "Får"? Har du en sånn tøffel som slikker bakken foran deg der du går, slik at det skal være så rent som mulig? Anonymkode: 9e2e9...79e 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #12 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jo gjøre det på en Fredag også hvis man vil gjøre noe annet på lørdag Anonymkode: c0cf6...2a5 Det kommer helt an på hvor glad man er i rutiner. For mange vil det være Helt Feil å flytte slikt til "feil" dag. Anonymkode: d442a...540
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #13 Skrevet 4. september 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Som om noen kan bestemme om andre ser på TV 😳 Vel, i en velfungerende familie så er det veldig vanlig at man planlegger ting sammen, spesielt når man har barn som må passes på. Det er temmelig vanlig å ha avtale om hvem som skal passe unger eller ei, så det er ikke bare for den ene å gå og gjøre sin greie uten tanke på resten av familien. Er man uten barn, så er det selvsagt en annen greie, men om man kjører ego-løp og bare dumper ungene på partneren, uten tanke på at den andre også kanskje ville gjort noe annet enn å se Stjernekamp med avkommet, så er man temmelig dritt. Anonymkode: d442a...540 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Får dim mann se fotballkamp på tv f eks en lørdagskveld,eller må han se på tv med deg og barna og ha familietid? Anonymkode: c0cf6...2a5 Eh hæ? vi ser fotball sammen Anonymkode: 5eab8...e87 8 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #15 Skrevet 4. september 2023 Det var jeg som tok fotball inn i huset og mannen begynte å se etter hvert. Fotball er som andre sporter, noe man ser direkte. Anonymkode: a2cde...c66 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #16 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Heldigvis gir mannen min en lang og god f i fotball Lørdagskveld er familietid, og det prioriterer vi begge høyt. Men, om det er noe spesielt, så "får vi lov" å gjøre vår egen greie. Som at jeg kan gå i bursdagsbesøk til en venninne, han kan gå på en kosert, osv. Men hovedregelen er at vi ser film og koser oss sammen som familie. Anonymkode: d442a...540 Heldigvis elsker både bsrn og voksne fotball vi ser sammen og ser film fredager Anonymkode: 5eab8...e87 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #17 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): "Får"? Har du en sånn tøffel som slikker bakken foran deg der du går, slik at det skal være så rent som mulig? Anonymkode: 9e2e9...79e Er ikke meg jeg tenkte på nei. Men eu venninne Vi har tenåringer som ikke vil de tv med oss, så min mann ser fotball og jeg ser på serier Anonymkode: c0cf6...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #18 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel, i en velfungerende familie så er det veldig vanlig at man planlegger ting sammen, spesielt når man har barn som må passes på. Det er temmelig vanlig å ha avtale om hvem som skal passe unger eller ei, så det er ikke bare for den ene å gå og gjøre sin greie uten tanke på resten av familien. Er man uten barn, så er det selvsagt en annen greie, men om man kjører ego-løp og bare dumper ungene på partneren, uten tanke på at den andre også kanskje ville gjort noe annet enn å se Stjernekamp med avkommet, så er man temmelig dritt. Anonymkode: d442a...540 Nå var det ikke snakk om småbarn her men 9 og 11 år. Anonymkode: c0cf6...2a5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #19 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå var det ikke snakk om småbarn her men 9 og 11 år. Anonymkode: c0cf6...2a5 Mener du det er ok at barn på 9 og 11 må sitte alene på lørdagskvelden...? Sånn har ikke jeg lyst til å ha det i min familie, og heldigvis er mannen oppvokst med det samme. Her er lørdagskvelden familietid. Barna skal ikke bli "Overlatt" til seg selv på lørsdagskvelden mens jeg og mannen sitter og glor på våre egne greier på tv. Tror du virkelig de foreldrene som sitter med ungene og ser på Stjernekamp nødvendigvis har lyst til å se Stjernekamp, og ikke heller ville sett fotball, en voksen-film, eller hva som helst annet? Lørdagskvelden er ikke om å se noe vi voksne synes er gøy, det er om å være sammen som familie. Anonymkode: d442a...540 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #20 Skrevet 4. september 2023 Min mann hadde sett ALT av kamper, norsk, engelsk, tysk, hvis han ikke hadde hatt familie. Vi ble enige om at han får se alle kampene til "sitt lag" uavhengig om det er helg eller ikke. Han reiser og å ser på dem. Kunne ikke falt meg inn å ta den gleden fra han. MEN jeg har satt foten ned for å se på annen fotball, det gjør han dersom vi er borte eller det er stor finale typ champions league, vm osv.... Gi og ta 🤷♀️ Anonymkode: 2ca4f...476 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå