AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Del Skrevet 4. september 2023 Han har blitt så tynn siste halvåret, men spiser jo godt. Kjøper Whiskas og Gourmetmat fra matbutikken, varierer litt. Har noen tips til bra mat, kjøpt kanskje på Felleskjøpet eller andre steder? Anonymkode: 8d37f...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Del Skrevet 4. september 2023 Felleskjøpet har god mat til kastrerte katter. Også rimelig. Alltid gitt katter mat fra felleskjøpet. Men den jeg har nå får tannstein og må ha mat tilrettelagt det. Anonymkode: ff4ee...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Del Skrevet 4. september 2023 Orijen, acana, pure natural eller smaak er gode merker. Ville aldri gitt noe fra matbutikken da det inneholder alt for mye salt Anonymkode: 70cc1...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Del Skrevet 4. september 2023 Purizon, kornfritt og mildt mot magen. Anonymkode: b660a...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Del Skrevet 4. september 2023 Gå i en dyrebutikk, mat fra andre steder har ofte lite næring og mye fjas. Vi bruker Vigor & Sage, de har et "klippekort" som gjør at man får hver 6. sekk gratis tror jeg det er, husker ikke helt lenger, men noe slikt. Kjøper da store sekker, det er også økonomisk. Anonymkode: c1a60...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 4. september 2023 #6 Del Skrevet 4. september 2023 Om han plutselig er blitt tynn trenger han helsesjekk hos veterinær. Det kan være et symptom på noe som er galt og som feil fór kan gjøre verre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #7 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har blitt så tynn siste halvåret, men spiser jo godt. Kjøper Whiskas og Gourmetmat fra matbutikken, varierer litt. Har noen tips til bra mat, kjøpt kanskje på Felleskjøpet eller andre steder? Anonymkode: 8d37f...137 Så mye salt som det foret innholder kan du ikke se bort i fra problemer med nyrer,så om du viktig bryr deg om katten går du over til kvalitetsfor med en eneste gang. Anonymkode: 20f56...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Del Skrevet 4. september 2023 Orijen, våtmat av de fleste merker er bra, kjøtt fra butikken som ikke er for fett og salt. Ha gjerne i et kokt egg. Anonymkode: 6d6fe...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #9 Del Skrevet 4. september 2023 Eukanuba til sterilisert katt har gjort at våre to katter har mer energi, pelsen har fått glans og de virker mer fornøyde enn da vi kjøpte mat fra Felleskjøpet (husker ikke merket, men var deres eget for tror jeg). Anonymkode: 2d931...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #10 Del Skrevet 5. september 2023 Eukanuba tørrfôr og MAC's våtfôr er det jeg gir mine. De er ganske aktive ute-/innekatter så jeg har ikke benyttet spesialfôr. Den dagen de blir latere så byttes det til senior eller sterilisert. Elsker våtfôret fra MAC's. Blander inn litt vann i matskåla, men ikke til det blir suppe altså. Så får kattene i seg væske fra maten i tillegg Noen ganger blander jeg inn lakseolje i maten (går an i både tørt og vått). Veldig fin måte å få litt mer fett på katten syns jeg, i tillegg til at det er bra for helsa Anonymkode: 3698b...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå