Gå til innhold

Skal besøke ei dame om et par dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi snakker daglig.. Skriver på snap, messenger.. Og ringes på dagen og kveldene opp til 3-4 timer vær gang og har det fantastisk fint gjennom samtalene.

Vi har mye til felles og interessen er der. 

Men jeg er så utrolig redd før at hun ikke skal ha noe interesse etter vi møtes. Det er en lang reise for meg, det er snakk om å fly i 3 timer, for og så ta buss.

Hun skriver at hun gleder seg til at vi møtes, og gleder seg til å holde rundt meg osv.

Er dette et bra tegn på at det kan bli å fungere?

Anonymkode: 1502a...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møt opp med et nypusset smil, nyvasket, velfrisert, pen i tøyet, og alt det der. Ikke gi henne den lille nedturen som et eller annet feil i førsteinntrykket vil gi. Hold rundt henne, og vis at du er glad for å se henne.  Lykke til! 

Anonymkode: 8344f...49d

Skrevet

Husk at dere er fremmed for hverandre, vis respekt. Du har ingen garanti for at noe funker det har man aldri. Men du gjør vertfall en solid innsats for å møtes det er bra☺️

La henne styre om det skal bli noe nærhet. 

Anonymkode: 46103...25b

Skrevet

Det høres ut som dere har et godt utgangspunkt. Men det er umulig å vite om dere vil bli fysisk tiltrukket av hverandre før dere møtes. Så det er greit å være litt forberedt på at det ikke nødvendigvis blir full klaff også. Men det betyr ikke at det ikke kan bli en fin opplevelse uansett. Om dere har en god tone og mye felles så blir det sikkert hyggelig.

Anonymkode: 7d4a0...55b

Skrevet

Jeg har opplevd stor forskjell på nett og virkelighet at alt sluknet allerede når man møtes og man angrer på hele greia. Svært ubehagelig om det er null tiltrekning og man må bli der til flyet eller bussen går igjen 🙈

På den annen side har jeg hatt skikkelig gode solide forhold som starter slik. Da er det full fyr og gnister fra første møte og da har det blitt langvarige forhold av det. 

Så kan gå mange veier det her. Men prøver du ikke finner du jo aldri ut av det heller ☺️

Anonymkode: 46103...25b

Skrevet

Så spennende! 
Ingen kan forutsi fysisk tiltrekning før man møtes, har selv opplevd en skikkelig nedtur pga det. Men gjør ditt for å gi et godt førsteinntrykk, og la henne styre litt hvor mye nærhet det skal være, med mindre du vet at det blir helt feil. 
Håper det blir full klaff, siden reiseveien er såpass lang.

Masse lykke til.

• Nyttig 1
Skrevet

Det går nok bra. Lykke til!

Bare husk å puss tenna på fly eller flyplass før du møter henne

Anonymkode: b3cd8...110

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...