AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Ja eller nei? Bør jeg drøye det? Anonymkode: 0706d...736
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Selvsagt går du ikke, med mindre venninnen har invitert til smittefest. Anonymkode: 997cb...837 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 NEI! Jeg er jævlig forkjøla og håper at jeg enten stryker med eller snart blir bedre. Det er noe dritt, hold deg hjemme Anonymkode: 2b7be...15e 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 denne redselen for smitte, er det ingen av dere som klarer holde avstand og vaske hender osv? Det er ikke slik at man MÅ bli syk av å vise omsorg for noen som er syke.. Anonymkode: 74a5d...ce5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): denne redselen for smitte, er det ingen av dere som klarer holde avstand og vaske hender osv? Det er ikke slik at man MÅ bli syk av å vise omsorg for noen som er syke.. Anonymkode: 74a5d...ce5 Venninna er forkjølet, ikke veldig "syk". Hadde selvfølgelig gått på besøk til noen med alvorlig sykdom. Er ikke "redd for smitte", men trenger jo ikke oppsøke det heller. Anonymkode: 294e5...64a 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 Er det du eller venninna di som er syk? Hvis du er syk, ringer du og sier fra, så får hun bestemme om hun vil ha besøk og utsette seg for smitte, eller om dere skal avtale besøk en annen dag. Hvis det er hun som er syk, må du vurdere om du ønsker å utsette deg for smitte eller ikke. Jeg ville ha utsatt besøket. Anonymkode: 3560e...729
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Ville ventet noen dager. Sikkert hyggeligere for henne også å ha besøk når hun er i bedre form. Anonymkode: d2a05...c45 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 Hør med venninnen din hva hun foretrekker. Jeg hadde ikke hatt noe problem med at hun kom. Jeg stoler på at vennene mine klarer vaske hender, holde avstand, og nyse i albuen. I tillegg er vi alle i småbarnsfasen, og det å bare flytte det noen dager er ikke aktuelt, det er ganske sjelden vi faktisk har anledning alle mann. Anonymkode: 5c4d9...504
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #9 Skrevet 4. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det du eller venninna di som er syk? Hvis du er syk, ringer du og sier fra, så får hun bestemme om hun vil ha besøk og utsette seg for smitte, eller om dere skal avtale besøk en annen dag. Hvis det er hun som er syk, må du vurdere om du ønsker å utsette deg for smitte eller ikke. Jeg ville ha utsatt besøket. Anonymkode: 3560e...729 Godt poeng, ser at TS sitt innlegg like godt kan tolkes den ene veien som den andre. Anonymkode: 997cb...837
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #10 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): denne redselen for smitte, er det ingen av dere som klarer holde avstand og vaske hender osv? Det er ikke slik at man MÅ bli syk av å vise omsorg for noen som er syke.. Anonymkode: 74a5d...ce5 Altså jeg er ikke redd, men det er veldig ubehagelig, man sover dårlig og det kan vare i flere uker. Hvorfor skal man det hvis man ikke må? Sist måtte jeg være hjemme fra jobb to dager fordi jeg var så slapp. Anonymkode: fe0e0...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå