Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!🫶🏻🌸

Jeg skal på tidlig ultralyd neste uke, men er usikker på akkurat hvor mange uker jeg er på vei. 

Hvis jeg regner fra dagen jeg tror jeg ble befruktet så er jeg 6+2, dagen jeg skal ha ultralyd. 

Hvis jeg regner fra første dag i siste menstruasjon så er jeg 7+3, dagen jeg skal ha ultralyd. 

Noen som har vært på tidlig ultralyd i uke 6-7 og som kan si noe om hvordan det er og om det er mulig å se hjerteslag i uke 6?

Anonymkode: 97e93...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si. Varierer veldig. Har både vært kortere på vei enn jeg har trodd, og noen ganger vært i uke 6 men ikke sett noe før neste ultralyd igjen. Men noe blir de nok å se hvis du er i uke 7🩷

Anonymkode: 55b35...9b9

Skrevet

Det varierer veldig. I utgangspunktet skal man kunne se hjerteslag rundt uke 7. Og frem til du har UL termin så skal man regne fra første dag i siste mens, så ville forholdt meg til det enn så lenge. 

Anonymkode: b2426...3ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Umulig å si. Varierer veldig. Har både vært kortere på vei enn jeg har trodd, og noen ganger vært i uke 6 men ikke sett noe før neste ultralyd igjen. Men noe blir de nok å se hvis du er i uke 7🩷

Anonymkode: 55b35...9b9

Ikke godt å vite når man ikke har regelmessig syklus. Får bare håpe vi ser noe, så det ikke er helt bortkastet time❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det varierer veldig. I utgangspunktet skal man kunne se hjerteslag rundt uke 7. Og frem til du har UL termin så skal man regne fra første dag i siste mens, så ville forholdt meg til det enn så lenge. 

Anonymkode: b2426...3ea

Ja, jeg har også hørt at man skal regne slik. Men det høres litt rart ut når jeg hadde eggløsning sånn 20-25 dager etter forrige menstruasjon. Får bare håpe vi ser noe❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...