Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her gått fra ektefelle eller samboer (med barn involvert) og funnet ut at det var feil? 

Anonymkode: c4601...2e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: c4601...2e6

• Hjerte 1
Skrevet

Det lurer jeg også på

• Hjerte 1
Skrevet

Jepp. Jeg tenker på ham hver dag, og har samtaler med ham i hodet mitt, nå syv år etter. Samtidig vet jeg at det var det lureste jeg gjorde, vi var ikke bra for hverandre. Jeg tenker også at når jeg ikke klarte det med ham vil jeg aldri klare det med noen annen så jeg har sluttet å bry meg om menn.  

Anonymkode: 88fc5...c41

• Hjerte 1
Skrevet

Nei! Ikke et øyeblikk. 

Anonymkode: 14823...7cc

Skrevet

Ja og nei. Ble skilt fra en veldig snill mann, som jeg hadde to barn med. Men vi klarte ikke snakke sammen, og jeg hadde det vondt og måtte ut av det. Jeg ble dessverre mye sint og frustrert. Han var en veldig god fyr, men veldig unnvikende og stille. Han tok livet sitt noen år etter skilsmissen, og det gjorde at jeg tenker vi burde prøvd mer. Det er og har vært ekstremt vondt å leve med. Men det er jo i etterpåklokskapens lys, og jeg hadde antakelig ikke tenkt sånn hvis ikke han døde.

Anonymkode: abb64...374

• Liker 1
  • Hjerte 15
Skrevet

Nei, for han var et økonomisk mess. Luxusfellen + moms!!

Var innmari oppslukt og forelsket i han, men MÅTTE gå, ellers mistet jeg huset. 

Angrer ikke nå, mange år etter for han ble bare verre.

Anonymkode: c4a72...c81

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jepp. Jeg tenker på ham hver dag, og har samtaler med ham i hodet mitt, nå syv år etter. Samtidig vet jeg at det var det lureste jeg gjorde, vi var ikke bra for hverandre. Jeg tenker også at når jeg ikke klarte det med ham vil jeg aldri klare det med noen annen så jeg har sluttet å bry meg om menn.  

Anonymkode: 88fc5...c41

Har du prøvd å få han tilbake? 

Anonymkode: 40c45...512

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ble dessverre mye sint og frustrert.

Huff 😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja og nei. Ble skilt fra en veldig snill mann, som jeg hadde to barn med. Men vi klarte ikke snakke sammen, og jeg hadde det vondt og måtte ut av det. Jeg ble dessverre mye sint og frustrert. Han var en veldig god fyr, men veldig unnvikende og stille. Han tok livet sitt noen år etter skilsmissen, og det gjorde at jeg tenker vi burde prøvd mer. Det er og har vært ekstremt vondt å leve med. Men det er jo i etterpåklokskapens lys, og jeg hadde antakelig ikke tenkt sånn hvis ikke han døde.

Uff det gjorde vondt å lese. Kondolerer. Jeg kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse. Med unntak av at vi står midt oppi skilsmissen nå. Jeg er også bekymret for hans psykiske helse når skilsmissen er et faktum. 

Har du noen gode råd til meg?

Anonymkode: 96840...473

• Hjerte 1
Skrevet

Han angret og kom tilbake. 

Vi har vært gjennom terapi og kjenner hverandre bedre enn før. Samarbeidet fungerer bedre enn noen gang. Det føles utrolig godt å være oss igjen! 

Likevel vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å stole på hverken han eller noen andre igjen. Men jeg var kanskje for naiv i utgangspunktet?

Anonymkode: cba02...ab0

Skrevet

Det var mannen som gikk, men han angret da det ikke fungerte med den nye kjæresten og ville ha meg tilbake. Jeg sa nei. Det er kjipt å være alene men mot slutten fungerte ikke forholdet på noe plan og jeg har tatt for mye skade av det. Lever derfor alene med barna nå. 

Anonymkode: 5a6d1...a04

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, aldri angrer et sekund. Skulle ønske jeg gikk før.

Anonymkode: 0a498...084

• Liker 1
Skrevet

Nei, aldri. Det eneste jeg angrer på, er st jeg ikke fulgte magefølelsen og avlyste bryllupet. Hadde spart meg selv for flere års ensomhet og ødelagt selvbilde da. 

Anonymkode: dc6a5...3a3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var utro og mannen kastet meg ut. Han var verdens beste mann, og hadde ingen grunn til å ære utro. Jeg angrer på at jeg var utro. Han har tilgitt meg, men vil ikke ha meg tilbake. 

Anonymkode: f4e36...714

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Uff det gjorde vondt å lese. Kondolerer. Jeg kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse. Med unntak av at vi står midt oppi skilsmissen nå. Jeg er også bekymret for hans psykiske helse når skilsmissen er et faktum. 

Har du noen gode råd til meg?

Anonymkode: 96840...473

Det eneste rådet jeg har er å gå langt i å prøve alt for å få det til. Skilsmisse kan være riktig, men det fører også til nye problemer. Vær snille mot hverandre.

Skrevet

Aldri ! Ikke angret en eneste dag 

Anonymkode: 7281f...9b8

Skrevet

Pappaen min angrer innimellom skilsmissen med min mor den dag i dag. De gikk fra hverandre for 30 år siden, og hun døde for ca 10 år siden. Han sier fortsatt at hun var hans store kjærlighet. Samtidig sier han også at selv om han elsket henne så høyt var skilsmisse likevel det riktige valget, da de gjorde hverandre så mye vondt og ble destruktive i forholdet. Når man først slutter å ha det bra sammen tror jeg det er lurt å gå fra hverandre før det blir for ille, så man i det minste kan ha et godt samarbeid.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Aldri angrer, skulle aldri vert i det forholdet. Manipulering fra dag 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...