Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle handle klær i dag, da særlig noen nye skjorter. Var både på Mango og H&M, men der hadde de nesten ingen skjorter :overrasket: Jeg har likt skjortene fra H&M veldig godt før, de har hatt en modell lenge som faktisk var litt figursydd (ikke sekkefasong som klærne der gjerne har). Men de hadde bare noen merkelige skjorter. Heller ikke på Mango hadde de noe særlig.

Siden jeg jeg bruker veldig liten størrelse tror jeg det ikke hjelper å gå på butikker som kappahl, Lindex osv (gjerne større i størrelsen).

Hvor kan jeg gå uten å måtte betale masse for noen enkle skjorter som er små nok i størrelsen, og også har litt snitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massimo Dutti har fine, figursydde jenteskjorter!

Skrevet

Vero Moda har noen skjorter.

Skrevet

du må jo ha skjorte vis du skal ha vest..

Skrevet

Så at ASOS nettopp har fått inn noen skjorter, så det er kanskje ikke helt usannsynlig at det blir veldig in snart? Jeg fant noen på Popin, de var figursydde og fine, men de var på salg, så de var vel på vei ut.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Skjorter er vel ikke på vei ut? Har sett masse fine skjorter (kortermete) på bla. Carlings, Bik Bok, VM, Urban, ja , you name it.

Skrevet
Skjorter er ute.

Hva så om skjorter er ute? Er det ikke lov til å bruke dem da?

Drit nå i hva som er "in" eller "ut" og gå med det dere selv trives i, ikke det kulørte magasiner forteller dere at dere skal trives i.

Skrevet

Skjorter er forresten veldig "in"! Ikke nødvendigvis sånn dressaktige skjorter, men som tidligere nevnt er jo det et must under vest, men søte, bonderomantiske skjorter, eller skjoert med et sprangende mønster er jo kjempe in! Jeg gleder meg til å bli kvitt noen kilo på magen å kunne kjøpe meg et par skjorter ;) Sikker kombinasjon til sommeren med oppbrettet jeans og sandaler!

Gjest gjesten
Skrevet

Match-butikkene har masse klassiske skjorter. Var innom en ibutikk i går og titta på noen hvite til å bruke på jobben (konservativt miljø, så skjorter er i bruk uansett hva som er "in" ;) ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...