AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Kan noen anbefale steder og/eller hoteller som passer for å få litt sol og varme for en uke ferie i påsken? Familie med barn på 11 og 14 reiser, og vi ønsker både sol/bad og gjerne litt aktiviteter. Anonymkode: 39ce6...b37
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Tenerife. Playa de americas. er stedet vi drar tilbake til hver vinter/vår. Lang strandpromenade der aå man kan gå i evigheter hvis man vil. Også Siam park, badeland som ikke er så langt unna. Anonymkode: 7dff4...232
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tenerife. Playa de americas. er stedet vi drar tilbake til hver vinter/vår. Lang strandpromenade der aå man kan gå i evigheter hvis man vil. Også Siam park, badeland som ikke er så langt unna. Anonymkode: 7dff4...232 Det høres flott ut. Kan du anbefale hotell i området? Anonymkode: 39ce6...b37
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det høres flott ut. Kan du anbefale hotell i området? Anonymkode: 39ce6...b37 Hehe, ja kan anbefale mange, hadde jeg bare husket hva de het😅 Har som regel reist med ving og de er nå dyrere enn apollo. Så kan gå inn på ving og finne navn på noen vi har vært på. Men tror jeg hadde reist med Apollo pga prisene nå. Anonymkode: 7dff4...232
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Coral compostela beach og paraque Santiago 3 er de jeg har vært mest på. Begge to er midt i smørøyet. Paraguq Santiago 3 er favoritten må jeg si. Men har kun saltvannsbasseng. Barna foretrekker klor. Sunwing fanabe beach er også bra. Ligger litt lengre unna sentrum. Anonymkode: 7dff4...232
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 Tusen takk for tips! TS Anonymkode: 39ce6...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå