AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Jeg er så dritt lei all denne forsiktigheten, at man ikke tør vise at man vil ha sex. Det er solid turn-off at mannen liksom lister seg omkring, kommer med diskrete småsignaler, men uten å vise det ordentlig. De vil ikke foreslå noe i tilfelle det ikke passer. Vil ikke preses seg på, men overlate til meg å følge opp og gjøre det de ikke våger. Spørre forsiktig, for å få "samtykke", dette forbanna samtykket. Og dersom det blir noe, sånn mjuke, kontrollerte greier og hele tiden studerende for å finne ut hva jeg liker, ser på meg om jeg kommer. Men jeg kommer ikke hvis sexen er sånn! Skjønn det da! Jeg får lyst til å skrike - ta meg, hvis du er kåt. Knull! Bestem hvordan, forsyn deg. Pul! Kom, hvis du vil. Så puler vi mer etterpå. Ikke vær en sånn pingle som får meg til ikke å ha lyst. De gangene mannen bare har forsynt seg, er jeg blitt kåt. Og etterpå har jeg sagt at jeg liker det når han er sånn, men likevel fortsetter denne pusingen. De greiene her har gått for langt. Anonymkode: 66bdb...09c 4 2
Mykmann41 Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er så dritt lei all denne forsiktigheten, at man ikke tør vise at man vil ha sex. Det er solid turn-off at mannen liksom lister seg omkring, kommer med diskrete småsignaler, men uten å vise det ordentlig. De vil ikke foreslå noe i tilfelle det ikke passer. Vil ikke preses seg på, men overlate til meg å følge opp og gjøre det de ikke våger. Spørre forsiktig, for å få "samtykke", dette forbanna samtykket. Og dersom det blir noe, sånn mjuke, kontrollerte greier og hele tiden studerende for å finne ut hva jeg liker, ser på meg om jeg kommer. Men jeg kommer ikke hvis sexen er sånn! Skjønn det da! Jeg får lyst til å skrike - ta meg, hvis du er kåt. Knull! Bestem hvordan, forsyn deg. Pul! Kom, hvis du vil. Så puler vi mer etterpå. Ikke vær en sånn pingle som får meg til ikke å ha lyst. De gangene mannen bare har forsynt seg, er jeg blitt kåt. Og etterpå har jeg sagt at jeg liker det når han er sånn, men likevel fortsetter denne pusingen. De greiene her har gått for langt. Anonymkode: 66bdb...09c Dette er noe du er nødt til å ordne opp i med mannen din. Dette kan ikke være et generelt råd til hvordan menn skal gå frem for å få sex med en kvinne, det ligger altfor mange overgrepssaker i kjølvannet av denne fremtoningen som du beskriver over her. 10 11
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Ja, enig ! Etter metoo, så tør de ingenting lenger. Anonymkode: 56bc9...2fa 3 1
Gjest ufiltrert Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, enig ! Etter metoo, så tør de ingenting lenger. Anonymkode: 56bc9...2fa Tror ts snakker om noe annet enn det. Her snakker ts om mannens oppførsel før og i sengekammeret. Hun er vant med pyser som er redd for å ta for seg for mye så de er forsiktige så de ikke støter kjerringen, noe mange er blitt vant til. Heller prøve seg frem i forsiktighet enn å braute og brøle seg fram og bli beskyllt for det ene og det andre. Endret 4. september 2023 av ufiltrert
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Er du helt fjern? Om det er noen som er subtil, lite direkte og skal danse gjennom ringer så er det jo kvinner. Menn har lært av KVINNER at man ikke må være direkte. Om en mann ikke er direkte nok med deg så er det rett og slett bare fordi han ikke er nok tiltrukket av deg. Så det er ikke han det er noe feil med. Anonymkode: 60cb8...a78 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 44 minutter siden, AnonymBruker said: Det er solid turn-off at mannen liksom lister seg omkring, kommer med diskrete småsignaler, men uten å vise det ordentlig. Det er ditt problem og ikke menns problem. Verden har endret seg de siste 10+ årene, hvis du ikke henger med er det ikke resten av verden som må forandre seg. Anonymkode: f1c54...51c 1 2
MuffinStud Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Hvis dette er generelle råd til folk med fast partner, så er jeg enig i at det er like viktig å eksperimentere med mer freidighet såvel som mindre. Og jeg tenker at det er mange forenklinger av #metoo som kan gi unge menn inntrykket at maskulin seksualitet er noe ekkelt og traumatiserende som kun skal hentes frem på formell invitasjon. Men jeg er ikke enig i at dette er et problem med #metoo. Jeg legger like mye skylden på forenklingene som anti-feminister gjør. Og selv om du mener å ha oppmuntret din mann den veien, så kan det nok hende at du må være mer direkte og at du ønsker mer endring enn at han bare fortsetter slik han har gjort (og som du roser). Og du må også være lydhør for om dette er noe han selv ønsker, evt om det er noe han trenger tid og veiledning på å venne seg til. Det er vanskelig å matche en annen person sin fantasi. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 Jeg hadde forsiktig mann før metoo, noen menn bare er sånn. Tror ikke dette gjelder alle sammen, å tror også noen kvinner har blit livredde om menn skule begynne å ta for seg fordi du spesisfikt, ønsker den sexen. Snakk med han. Kan være han puser med deg også fordi det er den sex'n han personlig liker. Kanskje han liker å studere deg? Anonymkode: e6645...e40 1
MuffinStud Skrevet 4. september 2023 #9 Skrevet 4. september 2023 Hvorfor antas det at menn er iboende seksuelt pågående/aggressive? Og at alt annet er noe kunstig som er lagt oppå? Er det noe bedre enn holdningen om at kvinner er naturlig submissive, men er hjernevasket av woke-miljøet til å innta en selvstendighet som "strider mot deres natur" og som de selv ender opp med å bli skadelidende og ulykkelige av? Du og din partner kommer begge til å utvikle seg. Dere påvirker hverandre underveis. Jeg tenker man kommer langt med genuin intensjon om å bygge hverandre. Men selv om ikke alt er satt i stein, så betyr det heller ikke at du kan forme den andre personen som du vil. Så får det bli opp til deg selv om det er viktig nok og realisitisk nok at det kommer til å falle seg naturlig for din mann å spontant legge deg over kjøkkenbenken og peise på "bare fordi". Og jeg tenker at selv den påtatte respektløsheten som tenner deg skal få lov til å være et rollespill som ligger oppå en god base av omsorg og nærhet. 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #10 Skrevet 4. september 2023 Da må du snakke med din(e) partner(e) om dette. Ikke legg ut dette som et generelt råd til alle menn som at det omhandler alle kvinner. Noen liker forsiktige menn, andre ikke. Anonymkode: 4294f...a23 7
Blåjojo Skrevet 4. september 2023 #11 Skrevet 4. september 2023 Om problemet er mannen din, så bør du vel heller fortelle han dette. Min mann og jeg har mange ulike måter å ha sex på. Fra forsiktig kosing og til at han bøyer meg over kjøkkenbordet og forsyner seg. Men det er fordi vi liker variasjon, og vi har en åpen kommunikasjon om hva vi liker og ønsker.
Traktor Skrevet 4. september 2023 #12 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er så dritt lei all denne forsiktigheten, at man ikke tør vise at man vil ha sex. Det er solid turn-off at mannen liksom lister seg omkring, kommer med diskrete småsignaler, men uten å vise det ordentlig. De vil ikke foreslå noe i tilfelle det ikke passer. Vil ikke preses seg på, men overlate til meg å følge opp og gjøre det de ikke våger. Spørre forsiktig, for å få "samtykke", dette forbanna samtykket. Og dersom det blir noe, sånn mjuke, kontrollerte greier og hele tiden studerende for å finne ut hva jeg liker, ser på meg om jeg kommer. Men jeg kommer ikke hvis sexen er sånn! Skjønn det da! Jeg får lyst til å skrike - ta meg, hvis du er kåt. Knull! Bestem hvordan, forsyn deg. Pul! Kom, hvis du vil. Så puler vi mer etterpå. Ikke vær en sånn pingle som får meg til ikke å ha lyst. De gangene mannen bare har forsynt seg, er jeg blitt kåt. Og etterpå har jeg sagt at jeg liker det når han er sånn, men likevel fortsetter denne pusingen. De greiene her har gått for langt. Anonymkode: 66bdb...09c Du kan takke metoo. 1 1
lillevill Skrevet 4. september 2023 #13 Skrevet 4. september 2023 (endret) Traktor skrev (8 minutter siden): Du kan takke metoo. Takk gud for metoo. Endret 4. september 2023 av lillevill 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 Hvis du er så spesifikk på hva du trenger i et seksuelt forhold, hvorfor avklarte du ikke om du og mannen var kompatible seksuelt før dere inngikk et varig forhold? Anonymkode: 1cf0a...077 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #15 Skrevet 4. september 2023 For min del handler det der mye om dama, selv vært i ett forhold der jeg var forsiktig, men når hun avviste ofte, og får meg til å føle meg uønsket, så er det lett å trekke seg litt tilbake og være mer forsiktig. Nå er jeg med ei som aldri har avvist meg, og som jeg vet jeg kan forsyne meg av når jeg vil, da blir jeg mye mer direkte Anonymkode: 738dc...24a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #16 Skrevet 4. september 2023 MuffinStud skrev (1 time siden): Hvorfor antas det at menn er iboende seksuelt pågående/aggressive? Og at alt annet er noe kunstig som er lagt oppå? Er det noe bedre enn holdningen om at kvinner er naturlig submissive, men er hjernevasket av woke-miljøet til å innta en selvstendighet som "strider mot deres natur" og som de selv ender opp med å bli skadelidende og ulykkelige av? Det er nok av undersøkelser som viser at kvinner av natur er mer seksuelt underdanige (Ja, det heter faktisk 'underdanige' på norsk) enn menn. Anonymkode: fabf3...0c0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #17 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvis du er så spesifikk på hva du trenger i et seksuelt forhold, hvorfor avklarte du ikke om du og mannen var kompatible seksuelt før dere inngikk et varig forhold? Anonymkode: 1cf0a...077 Hvor har du fra at jeg er i et slikt forhold du beskriver? Anonymkode: 66bdb...09c
SlemUlv Skrevet 4. september 2023 #18 Skrevet 4. september 2023 Oki.. Men er du åpen om at det er dette du vil? Eller forventer du bare at fyren skal lese tankene dine? 🤔 Jeg har heldigvis partner som er opptatt av samtykke, men det betyr ikke at han er "myk og forsiktig". 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #19 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er så dritt lei all denne forsiktigheten, at man ikke tør vise at man vil ha sex. Det er solid turn-off at mannen liksom lister seg omkring, kommer med diskrete småsignaler, men uten å vise det ordentlig. De vil ikke foreslå noe i tilfelle det ikke passer. Vil ikke preses seg på, men overlate til meg å følge opp og gjøre det de ikke våger. Spørre forsiktig, for å få "samtykke", dette forbanna samtykket. Og dersom det blir noe, sånn mjuke, kontrollerte greier og hele tiden studerende for å finne ut hva jeg liker, ser på meg om jeg kommer. Men jeg kommer ikke hvis sexen er sånn! Skjønn det da! Jeg får lyst til å skrike - ta meg, hvis du er kåt. Knull! Bestem hvordan, forsyn deg. Pul! Kom, hvis du vil. Så puler vi mer etterpå. Ikke vær en sånn pingle som får meg til ikke å ha lyst. De gangene mannen bare har forsynt seg, er jeg blitt kåt. Og etterpå har jeg sagt at jeg liker det når han er sånn, men likevel fortsetter denne pusingen. De greiene her har gått for langt. Anonymkode: 66bdb...09c Snakk ordentlig på det. Vær tydelig på det du vil. Jeg var i et forhold hvor disse rollene var svært avklart. Og det var at jeg kunne når jeg ville. Det var absolutt med hennes samtykke. Hun hadde selvfølgelig stoppord, men brukte det aldri fordi vi hadde dette tydelig avklart på forhånd. Anonymkode: fabf3...0c0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #20 Skrevet 4. september 2023 Kan ikke DU ta kontrollen da??? Så får du føkkings pult. Anonymkode: 520c4...143 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå