Snuppe Skrevet 4. september 2023 #1 Del Skrevet 4. september 2023 (endret) Nå er jeg skikkelig forbanna og lei alle disse TikTok-trendene. Siste nå er at man klasker og knuser et egg i panna på et lite intet anende barn og filmer reaksjonen. Hva skjer med folk? Nå er det vel faen meg nok, må man følge saueflokken uansett hva de gjør. Klarer ikke folk lenger å tenke selv??!!!!🤬 Alt for "likes." Koste hva det koste vil. Uff...dette var dagens lille utblåsning fra meg! 😮💨🤬 Endret 4. september 2023 av Snuppe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 4. september 2023 #2 Del Skrevet 4. september 2023 Men hvis du får opp dette så er det vel fordi algoritmen tror det er sånt du vil se? Jeg har ikke fått opp en eneste en av disse, og hadde jeg gjort det så hadde jeg scrolla lynkjapt forbi. Det er jo views som gjør sånne trender populære og får flere til å kaste seg på, hvis de bare blir forbigått i stilhet er det ingen som gidder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 4. september 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2023 (endret) Imsdalen skrev (43 minutter siden): Men hvis du får opp dette så er det vel fordi algoritmen tror det er sånt du vil se? Jeg har ikke fått opp en eneste en av disse, og hadde jeg gjort det så hadde jeg scrolla lynkjapt forbi. Det er jo views som gjør sånne trender populære og får flere til å kaste seg på, hvis de bare blir forbigått i stilhet er det ingen som gidder. Jeg har IKKE fått opp dette, det er TV2 som har en artikkel om dette. Endret 4. september 2023 av Snuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkmedhodet Skrevet 4. september 2023 #4 Del Skrevet 4. september 2023 Klientellet her inne er vel altfor boomers til å skjønne seg på tiktok som fenomen uansett? Kanskje bare holde seg til nyhetsfeeden på facebook og sjekke inn på steder osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 4. september 2023 #5 Del Skrevet 4. september 2023 Er ikke tiktok egentlig ment for tenåringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. oktober 2023 #6 Del Skrevet 4. oktober 2023 Det har vært, eller er en trend der folk danser på gravene til folk. Helt forferdelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjatte Skrevet 7. oktober 2023 #7 Del Skrevet 7. oktober 2023 Når Skibidi Toilet og NPC-oppførsel er big business så sier det seg selv at TT-trender ikke er for normale mennesker. Man trenger ikke være boomers for å bli rystet over hvor lite intelligent den plattfomen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusbror Skrevet 7. oktober 2023 #8 Del Skrevet 7. oktober 2023 Tiktok er for hjernedøde mennesker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå