AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Andre som spyttet opp gule små prikker, noen ganger brune da de hadde kyssesyken? Anonymkode: 848d1...eb1
Ubulu Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Jepp, og hele halsen hadde et hvitt belegg som løsnet og smakte helt forferdelig burde snakke med lege da uansett 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Ubulu skrev (8 minutter siden): Jepp, og hele halsen hadde et hvitt belegg som løsnet og smakte helt forferdelig burde snakke med lege da uansett Takk for svar! Stemmer, har en helt jævlig smak og lukt i munnen, men kan liksom ikke løpe å pusse tenner hele tiden heller 🙈 Hvor lenge hadde du ekstremt vond hals og feber? Anonymkode: 848d1...eb1
Ubulu Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Stemmer, har en helt jævlig smak og lukt i munnen, men kan liksom ikke løpe å pusse tenner hele tiden heller 🙈 Hvor lenge hadde du ekstremt vond hals og feber? Anonymkode: 848d1...eb1 Litt lenge siden nå, men tror etter to uker så var jeg fungerende igjen, sånn halvveis var komplett sengeliggende og ødelagt i to uker, etter det hadde jeg så ille leververdier at jeg ikke fikk drikke på mange måneder (jeg var ikke så flink med dette, døde ikke da) Jeg spiste så mye Ibux også, men fikk ikke magesår heldigvis, men gjorde så ekstremt vondt i halsen. Jeg pleier aldri ta smertestillende. Kyssesyken var helt forferdelig å ha
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Ubulu skrev (10 minutter siden): Litt lenge siden nå, men tror etter to uker så var jeg fungerende igjen, sånn halvveis var komplett sengeliggende og ødelagt i to uker, etter det hadde jeg så ille leververdier at jeg ikke fikk drikke på mange måneder (jeg var ikke så flink med dette, døde ikke da) Jeg spiste så mye Ibux også, men fikk ikke magesår heldigvis, men gjorde så ekstremt vondt i halsen. Jeg pleier aldri ta smertestillende. Kyssesyken var helt forferdelig å ha Huff! Heldigvis er jeg ikke sengeliggende, formen er ellers fin. Sjukt hoven i halsen og vondt å svelge bare + feber. Får heller ikke sove noe særlig på nettene 😫 Ikke fått sjekket leververdier enda, så håper ikke de er veldig ille. Hvor mye Ibux tok du i døgnet ca? Merker det hjelper mer enn Paracet som er anbefalt. Anonymkode: 848d1...eb1
Lonehill Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 Rart at ingen norske leger gjør slik den canadiske legen skriver i denne artikkelen og bruker D-vitamin som legemiddel for å kurere kyssesyke på ei uke: https://austinpublishinggroup.com/nutritional-disorders/fulltext/andt-v8-id1068.php
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Lonehill skrev (1 time siden): Rart at ingen norske leger gjør slik den canadiske legen skriver i denne artikkelen og bruker D-vitamin som legemiddel for å kurere kyssesyke på ei uke: https://austinpublishinggroup.com/nutritional-disorders/fulltext/andt-v8-id1068.php Hørtes nesten litt for godt ut til å være sant 😂🙈 Anonymkode: 848d1...eb1
Lonehill Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hørtes nesten litt for godt ut til å være sant 😂🙈 Anonymkode: 848d1...eb1 Selvsagt høres det utrolig ut: Kyssesyken, som er en gjenstridig virusinfeksjon som kan gjøre ungdom syke i mer enn et halvt år og utløse multippel sklerose, kan kureres på en uke med D-vitamin? UTEN bivirkninger?? Det HØRES utrolig ut. Det som ER utrolig, er at ingen har testet i vitenskapelige studier OM metoden er utrolig eller ikke. Behandlingen av kyssesyke som legen beskriver i artikkelen er aldri testet av andre leger. Den er derfor heller IKKE motbevist. Virkning av metoden KAN altså være trolig. Det jeg synes er utrolig, er at ingen med kyssesyke selv har testet metoden som den canadiske legen beskriver, som er beviselig ufarlig og helt uten bivirkninger. DET har leger testet og bevist mange ganger, men evt. virkning mot kyssesyke, det er pussig nok aldri testet.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #9 Skrevet 4. september 2023 Lonehill skrev (18 minutter siden): Selvsagt høres det utrolig ut: Kyssesyken, som er en gjenstridig virusinfeksjon som kan gjøre ungdom syke i mer enn et halvt år og utløse multippel sklerose, kan kureres på en uke med D-vitamin? UTEN bivirkninger?? Det HØRES utrolig ut. Det som ER utrolig, er at ingen har testet i vitenskapelige studier OM metoden er utrolig eller ikke. Behandlingen av kyssesyke som legen beskriver i artikkelen er aldri testet av andre leger. Den er derfor heller IKKE motbevist. Virkning av metoden KAN altså være trolig. Det jeg synes er utrolig, er at ingen med kyssesyke selv har testet metoden som den canadiske legen beskriver, som er beviselig ufarlig og helt uten bivirkninger. DET har leger testet og bevist mange ganger, men evt. virkning mot kyssesyke, det er pussig nok aldri testet. Enig! Man hører jo bare fra leger at det er ingenting å gjøre, bare ta det med ro å slappe av. Digg å slappe av når man ikke klarer å svelge omtrent 😍 Anonymkode: 848d1...eb1
Lonehill Skrevet 4. september 2023 #10 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Enig! Man hører jo bare fra leger at det er ingenting å gjøre, bare ta det med ro å slappe av. Digg å slappe av når man ikke klarer å svelge omtrent 😍 Anonymkode: 848d1...eb1 Hva med å skrive ut artikkelen til canadieren og ta den med til legen? Kanskje legen mener at det er en god ide å prøve behandling med D-vitamin? Pasientene med kyssesyke som er beskrevet i artikkelen ble kvitt symptomene og var tilbake på skolen etter en til to uker. Er ikke det et bedre alternativ enn å være syk i månedsvis?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #11 Skrevet 4. september 2023 Lonehill skrev (6 minutter siden): Hva med å skrive ut artikkelen til canadieren og ta den med til legen? Kanskje legen mener at det er en god ide å prøve behandling med D-vitamin? Pasientene med kyssesyke som er beskrevet i artikkelen ble kvitt symptomene og var tilbake på skolen etter en til to uker. Er ikke det et bedre alternativ enn å være syk i månedsvis? Står at til vanlig er de fleste tilbake på skole/jobb etter 1-4 uker…. Er vel mer barn i ungdomssårene som blir slått ut lengst. Anonymkode: 848d1...eb1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #12 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Andre som spyttet opp gule små prikker, noen ganger brune da de hadde kyssesyken? Anonymkode: 848d1...eb1 Det høres ut som mandelateiner, bare ikke gjør sånn som jeg gjorde første gang jeg fikk ut en sånn, nemlig å skvise den😅 Anonymkode: ed604...80d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #13 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det høres ut som mandelateiner, bare ikke gjør sånn som jeg gjorde første gang jeg fikk ut en sånn, nemlig å skvise den😅 Anonymkode: ed604...80d Skvise den etter den kom ut?😂 Jeg trykka på en bitteliten en, gikk fint det🙈 Men skal la være på de større. Vet du hva det betyr, det som kommer ut? Anonymkode: 848d1...eb1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skvise den etter den kom ut?😂 Jeg trykka på en bitteliten en, gikk fint det🙈 Men skal la være på de større. Vet du hva det betyr, det som kommer ut? Anonymkode: 848d1...eb1 Ja, de stinker død og fordervelse!🤢😅 Det er mulig det er mandelsteiner, det vil si rester av bakterier, mat, død hud etc som har klumpet seg sammen inni mandlene, helt normalt! Anonymkode: ed604...80d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå