AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Jeg har et trådløst logitech-tastatur med touchpad for å styre musepilen. Windows 10 på PCen. Til vanlig fungerer det fint, ofte skjer det noe slik at touchpaden feilaktig oppfatter en eller annen fingerbevegelse som at den skal bringe opp masse fliser med oversikt over alle programmer som er åpne. Jeg tror det er samme meny som hvis man trykker Windowsknapp + Tab. Det er DRITIRRITERENDE når det skjer, for ofte skjer dette flere ganger etter hverandre når det først har begynt og jeg klarer ikke å finne ut hvordan deaktivere det, eller hvilken bevegelse som gjør at dette skjer. Og jeg blir bare mer og mer irritert hver gang det skjer, noe som synes på ordbruken over. Jeg hater sånne uforutsigbare ting som alt dette "touchstyret" har dradd med seg. Er det noen som har peiling på om det finnes en måte å skru det av på, evt velge touchpadfunksjoner? Det eneste jeg ønsker at touchpaden gjør er: Flytte musepeker med 1 finger. Zoome ved å "pinche" med 2 fingre. Scrolle ved å stryke 2 parallelle fingre. Og trykke ved å tappe på platen eller museknappene. Og absolutt ingenting annet. Anonymkode: 8660f...643
newman01 Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Har du prøvd å laste ned Logi+Options eller LogitechOptions? Det er et program som kan styre grunnleggende funksjonalitet til endel tastaturer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå