AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Som tittelen sier, trenger jeg å komme meg videre etter å brukt både for mye tid og energi i en mann det ikke ble noe med. Har enkelt å greit gitt for mye av meg selv å trenger noe annet å tenke på, gi oppmerksomheten min til noen andre. Vurderer derfor tanken på å laste ned dating apper for å åpne meg opp igjen for noen andre. Kanskje i første omgang bare det å ha sex med noen igjen, siden det er lenge siden sist. Det ble bare mye prat å lite handling med han siste, siden han ikke helt greier å gi slipp på ungkarslivet sitt. Er fra et lite sted, er derfor ikke så mange andre måter å bli kjent med noen nye på dessverre. Spesielt siden jeg er 35 år å ingen barn. Anonymkode: 761ad...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 I helt lik situasjon her, det som hjelper for meg er å være sosial og glemme dating, men begynner å stresse litt Bor også på et lite sted, så er litt lite å gjøre vurderer Tinder da hobbyene mine ikke gjør at jeg møter folk jeg vil date… Savner bare eksen Anonymkode: 83bd4...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Hjalp litt der og da, men ikke så mye at jeg glemte exen. Gikk heller tilbake til han. Gresset var definitivt ikke grønnere på den andre siden. Anonymkode: e73f1...ec5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Quote Vil det hjelpe å date igjen for å komme seg videre? Kort svar: Nei. Lengre svar: Bare hvis du setter pris på å få meldingen "Vil u pule" fra Roger (64) og 200 andre gentlemen. Anonymkode: 7528d...8c3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Det hjalp meg sist når kjæresten slo opp. Da dukket det opp en annen og jeg skiftet fokus. Nå et år etter og han nye slår opp så har jeg en hekt og sliter med å gi slipp. Da va det vanskeligere. Tror det er lurt å bearbeide uten å ha en ny. Kansje tenke på hva man ønsker seg av en partner da. Kansje bruke tiden på seg selv. Anonymkode: bf60b...6c7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 Ikke stress, TS, men kom deg gjerne på Tinder og apper for å begynne letingen/ kikke litt. Har samme erfaring som deg med den første mannen jeg møtte fra Tinder. Han var mye eldre enn meg, og jeg skjønte ikke tidlig at han var for gammel (20 år eldre). Han ønsket ikke å date meg videre pga. at han måtte være stormforelsket for å date mot et forhold. Heldigvis hadde vi ikke sex, vi bare chattet i det uendelige (4 måneder kastet jeg bort på ham) og var på Café 2 ganger. Anonymkode: 934c8...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå