AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Del Skrevet 3. september 2023 Hei:) Jeg er i uke 5 og har noen symptomer som er: -Ømme bryster -Murringer/stikkinger nederst i magen og ryggen -Støl/øm i hele magen -Oppblåst -Varm -Sulten hele tiden -Tisser ofte -Slapp, sliten og trøtt Hva slags symptomer hadde dere i uke 5? Anonymkode: 20115...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Del Skrevet 4. september 2023 Ekstremt såre brystvorter var eneste jeg kjente så tidlig. Anonymkode: f040e...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Del Skrevet 4. september 2023 Er i uke 5 selv. Mine symptomer foreløpig er: Tidvis totalt utmattet, gikk og hanglet en uke i strekk og følte meg som en zombie uansett hvor mye jeg sov. Kjenner på det ennå, men det har blitt litt bedre. Tisser hele tiden. I natt måtte jeg stå opp for å få på do, 30 min senere måtte jeg tisse igjen 🫠 Kald hele tiden Litt murringer nederst i magen. Kjennes ut som jeg egentlig skal ha mensen snart. LUKTFØLSOMHET! I dag tidlig holdt jeg på å kaste opp av lukten av ene tannkremen vår, var så kvalm og på nippet til å spy, var usikker på om jeg orker jobb i det hele tatt. Hadde jeg hatt jobb-PCen tilgjengelig hjemme hadde jeg utvilsomt tatt hjemmekontor de første timene på dagen. Ellers har jeg vært litt kvalm av og på, men untatt episoden i dag tidlig har det vært ganske håndterbart. Anonymkode: 493b1...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Del Skrevet 4. september 2023 I uke 5: -var kald hele tiden -kvalm 24/7 -ømme bryst -tisser oftere -trøttere -bekkensmerter (fikk også tidlig bekkensmerter i mitt første svangerskap) -fort mett -brun utflod Anonymkode: 93059...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Del Skrevet 4. september 2023 Sulten hele tiden glemte jeg å nevne 😊😅 og har lyst på noe godt å spise hele tiden! Anonymkode: 93059...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Del Skrevet 4. september 2023 Da jeg var gravid før SA i uke 6, var jeg ekstremt trøtt og kunne ta flere powernaps når jeg hadde mulighet😅 La også merke til at jeg ble fort sulten etter jeg hadde spist. Anonymkode: b0d70...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 4. september 2023 #7 Del Skrevet 4. september 2023 Måtte i dagboka mi for å huske det Kvalme, murring i magen, ømme bryster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er i uke 5 selv. Mine symptomer foreløpig er: Tidvis totalt utmattet, gikk og hanglet en uke i strekk og følte meg som en zombie uansett hvor mye jeg sov. Kjenner på det ennå, men det har blitt litt bedre. Tisser hele tiden. I natt måtte jeg stå opp for å få på do, 30 min senere måtte jeg tisse igjen 🫠 Kald hele tiden Litt murringer nederst i magen. Kjennes ut som jeg egentlig skal ha mensen snart. LUKTFØLSOMHET! I dag tidlig holdt jeg på å kaste opp av lukten av ene tannkremen vår, var så kvalm og på nippet til å spy, var usikker på om jeg orker jobb i det hele tatt. Hadde jeg hatt jobb-PCen tilgjengelig hjemme hadde jeg utvilsomt tatt hjemmekontor de første timene på dagen. Ellers har jeg vært litt kvalm av og på, men untatt episoden i dag tidlig har det vært ganske håndterbart. Anonymkode: 493b1...115 Kjenner meg igjen på mye her altså! 😁 Anonymkode: 20115...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #9 Del Skrevet 4. september 2023 Ingen. Anonymkode: 51812...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #10 Del Skrevet 4. september 2023 Sjukt mye symptomer før man knapt har positiv test😂 jeg hadde kun mensmurringer på det tidsplaner. Gravidsymptomene kom seinere. Anonymkode: bc73d...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #11 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Sjukt mye symptomer før man knapt har positiv test😂 jeg hadde kun mensmurringer på det tidsplaner. Gravidsymptomene kom seinere. Anonymkode: bc73d...6d6 Ja, jeg er helt sjokkert av å ha så mange symptomer så tidlig! Sist jeg var gravid var eneste symptomet frem til sånn uke 8 ømme pupper. Mens nå var det symptomene som etter hvert fikk meg til å mistenke graviditet, trodde først jeg var syk og hadde feber i en hel uke fordi jeg var så sliten og frostig 😅 Tenkte ikke tanken på at jeg var gravid engang, trodde ikke noe hadde klaffet mtp. eggløsning forrige måned. Anonymkode: 493b1...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #12 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei:) Jeg er i uke 5 og har noen symptomer som er: -Ømme bryster -Murringer/stikkinger nederst i magen og ryggen -Støl/øm i hele magen -Oppblåst -Varm -Sulten hele tiden -Tisser ofte -Slapp, sliten og trøtt Hva slags symptomer hadde dere i uke 5? Anonymkode: 20115...627 Er i uke 5 her og er som deg pluss at noen type mat/drikker smaker annerledes. Nr.3 Anonymkode: ef867...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #13 Del Skrevet 4. september 2023 Lukt sensitivitet, ømme bryst, oppblåst, fryser hele tiden, sulten hele tiden men ingen matlyst og veldig trøtt. Anonymkode: 79153...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #14 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg hadde murringer og ømme bryst i uke 5 alle gangene. Ellers ingenting før uke 7 (morgenkvalmen kicker inn) Anonymkode: 66046...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #15 Del Skrevet 6. september 2023 Ingen så tidlig. Spydde daglig fra uke 7, da. Anonymkode: 22de3...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #16 Del Skrevet 6. september 2023 Ekstremt trøtt, kvalm, begynnende ømme bryst, sulten hele tiden, tisser ofte, må opp på nettene for å tisse, øm i magen, oppblåst - passer ingen av buksene mine lenger, treg mage, murringer. Målte høy hcg-verdi, så vil tro det har noe å si, for så mange symptomer har jeg ikke hatt før, og jeg har vært gravid 3 ganger. Anonymkode: d2513...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå