AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Er det noen som har opplevd det? Skal ha egguttak i morgen og bekymrer meg for å komme dit å oppdage at eggene har sluppet..og at det ikke er noe å hente ut. Grunnen til at jeg bekymrer meg er at under nesten hele stimuleringperioden har jeg hatt eggløsningsslim, helt frem til igår lørdag da jeg var på siste kontroll og egguttaket ble bestemt. Satte ovitrelle lørdagskveld som legen sa. Idag er utfloden mer som den pleier å være etter eggløsning, hvit og ikke gjennomsiktig. Den er ikke som eggehvite men mere klebrig. Herregud enn om eggene har sluppet.. Noen som opplevd en sånn endring i utflod før egguttak og likevel hatt noen egg å hente ut? Anonymkode: 08815...df5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Skjønner bekymringen da jeg følte det samme under mine stimuleringer. Hadde også masse eggløsningsslim spurte legen på klinikken om det var fare for at eggløsning skjedde før uttak og dermed ingenting å hente ut, men da betrygget hun meg med at dersom det var fare for det, kunne ikke de drive med IvF på denne måten😊 slapp av og stol på prosessen! Masse lykke til😊👍 Anonymkode: e0799...fbe
Vilde78 Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det noen som har opplevd det? Skal ha egguttak i morgen og bekymrer meg for å komme dit å oppdage at eggene har sluppet..og at det ikke er noe å hente ut. Grunnen til at jeg bekymrer meg er at under nesten hele stimuleringperioden har jeg hatt eggløsningsslim, helt frem til igår lørdag da jeg var på siste kontroll og egguttaket ble bestemt. Satte ovitrelle lørdagskveld som legen sa. Idag er utfloden mer som den pleier å være etter eggløsning, hvit og ikke gjennomsiktig. Den er ikke som eggehvite men mere klebrig. Herregud enn om eggene har sluppet.. Noen som opplevd en sånn endring i utflod før egguttak og likevel hatt noen egg å hente ut? Anonymkode: 08815...df5 Antar du tar fyremadel eller lignende for å hindre eggløsning? Økt utflod, som også hos meg lignet veldig på eggeløsningsslim, er en bivirkning av hormonsprøytene, og indikerer ikke eggløsning 🙂 Ene runden hos meg så var det altså plagsomt mye, måtte tørke meg!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Har brukt fyremadel ja. Det var ikke eggløsningsslimet som bekymret meg så mye, men mere at det plutselig forsvant når ovitrelle var satt 😬 Men, jeg hadde uttak i idag og det var egg der så alt gikk bra ☺️ Takker for svar! Anonymkode: 08815...df5 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Jeg opplevde under mitt andre ivf forsøk at alle 12 eggene hadde gått til eggløsning før selve egguttaket selvom jeg gikk på fyremadel. Det er aldri 100% sjanse for at fyremadel gjør jobben sin hvis hormonene dine jobber mot å gå for eggløsning Anonymkode: 252ba...f93
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 Huff det var kjipt 😣 Anonymkode: 08815...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå