AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Absoludt ingen. Har forsøkt på det samme og ikke lykkes. Anonymkode: 908ff...909
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Akkurat gjort det selv. Men hvorfor gjør du det, føler det er relevant for evt tips. Anonymkode: 21289...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Har funnet en ny, og han snakket ofte om at det ikke var noe framtid Anonymkode: 0c46d...121
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Om det ikke er gjensidig så er det ikke kjærlighet. Om det ikke vises i handling og forutsigbarhet, så er det ikke kjærlighet. Det er alt du trenger å vite. Om kan faktisk vil ha deg, vil det å gå gi størst sjangse for å vise om det er tilfelle (bare ikke få håpet opp). Ja, det er grusomt den første tiden, likevel åpner du døren for sannhet og noe bedre for dere begge på sikt. (Jeg måtte gjennom akkurat dette selv i sommer, jeg overlevde, eller det vil si, deler av meg døde i gråt på stuegulvet men jeg er her enda og kan skrive disse ordene til deg. Det var verdt det for min del.) Anonymkode: 0c88b...7bc 1 1
Bombasi Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 (endret) Tipset er å bestemme seg, og så bare gjennomføre det. Du har garantert dvelt lenge ved avgjørelsen uten at dvelingen har sørget for at du har endret mening. Spørsmålet er for øvrig om du egentlig elsker vedkommende siden du ønsker å komme deg ut derifra. Mange tror de elsker, men det er ofte ikke sannheten. Du kan være sterk tilknyttet og glad i vedkommende, men elsker du noen så tenker du ikke på å gi slipp. Ikke planlegg og overtenk så mye rundt å forlate noen. Du vet ikke hvordan det utvikler seg, så ofte er planleggingen unødvendig. Fordi dere er to i bruddet, og dere må få det gjort sammen. Det blir heller ikke bedre av å vente, og du finner aldri et perfekt øyeblikk for å gjøre det slutt. Så riv av plasteret og få det gjort, og så ta ting derifra. Endret 3. september 2023 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Hvem har funnet en ny? Han eller du? Anonymkode: 60e63...2e8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #8 Skrevet 4. september 2023 Føler situasjonen er litt relevant, er det du eller han som går, og hvorfor.. Men på generell basis - du er jo sikker på at dette må bli slutt, uansett hva årsakene til dette er. Og da kan du også få det veldig generelle, men veldig sanne svaret, at tiden leger alle sår. Det gjør aller mest vondt nå, føles helt ulevelig, føles som man aldri vil komme over det. Men man gjør det. Det vil sakte men sikkert gå fremover og oppover med deg. Så ikke utsett det mer, ta den tunge kneika nå og vit at neste sommer er du på et mye bedre sted. Anonymkode: 813c4...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå