Gå til innhold

Bytte av bilstol. Fire mnd gammel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Min lille hater bil. Sovner aldri, og bare gråter. Blid og fornøyd så lenge lille ikke er trøtt, eller det er sent på ettermiddagen. Stort behov for å bli stimulert/ se/observere ting. 
Kan vi bytte til småbarnsstol?? Stolen kan brukes fra nyfødt om  man ville og kan legges litt bakover. legger til at lille hater vogn også. Jeg trenger å komme meg ut av huset og finne på ting uten hylgråt. Akkurat begynt å godta bæretøy…

Anonymkode: c8ad9...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken stol har du?

Faren om hun ikke kan sitte med støtte og ikke får nok helning i bilstolen er jo at hun siger sammen og kan kveles. 

4 mnd skal hun vel ha ca. 45 grader helning så hvis du har en småbarnsstol kan du jo feste i bilen og måle helning?

Anonymkode: 3df25...a53

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hei! Min lille hater bil. Sovner aldri, og bare gråter. Blid og fornøyd så lenge lille ikke er trøtt, eller det er sent på ettermiddagen. Stort behov for å bli stimulert/ se/observere ting. 
Kan vi bytte til småbarnsstol?? Stolen kan brukes fra nyfødt om  man ville og kan legges litt bakover. legger til at lille hater vogn også. Jeg trenger å komme meg ut av huset og finne på ting uten hylgråt. Akkurat begynt å godta bæretøy…

Anonymkode: c8ad9...9c0

kommer an på om baby kan sitte med støtte uten å sige sammen. om baby klarer det så kan du bytte, men husk at helling skal være maks 35 grader 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvilken stol har du?

Faren om hun ikke kan sitte med støtte og ikke får nok helning i bilstolen er jo at hun siger sammen og kan kveles. 

4 mnd skal hun vel ha ca. 45 grader helning så hvis du har en småbarnsstol kan du jo feste i bilen og måle helning?

om hun sitter med støtte og de skifter til småbarnsstol så skal ikke helling være mer enn 35 grader

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, kjærring said:

om hun sitter med støtte og de skifter til småbarnsstol så skal ikke helling være mer enn 35 grader

Antok kanskje at hun ikke kunne sitte med støtte, trodde ikke det var så vanlig så tidlig :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Antok kanskje at hun ikke kunne sitte med støtte, trodde ikke det var så vanlig så tidlig :) 

mi kunne sitte med støtte da hun var 4 mnd, og hun er 1 mnd prematur :) men det varierer jo selvsagt fra baby til baby

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...