AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 F eks hvis jeg kjøper en bestemt type tomater eller toalettpapir på Rema samme dag helt nord og sør i Norge, er prisen lik? Det må da koste mye mere å få fraktet varene opp til russergrensen enn å selge det i Oslo. Ulike priser eller har de en utjevning eller subsidiering så kunden betaler likt? Anonymkode: f9d19...4dc 1
Bombasi Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Har inntrykk av at det er ulike priser, og de kan variere fra sted til sted. Iallfall på mange enkeltvarer.
Helgekarjol Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: F eks hvis jeg kjøper en bestemt type tomater eller toalettpapir på Rema samme dag helt nord og sør i Norge, er prisen lik? Det må da koste mye mere å få fraktet varene opp til russergrensen enn å selge det i Oslo. Ulike priser eller har de en utjevning eller subsidiering så kunden betaler likt? Anonymkode: f9d19...4dc Nei, prisene er ikke like. 1
Ænema Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 før i tiden synes jeg det var dyrere matvarer på østlandet enn her på vestlandet. men nå vil jeg si det er like dyrt begge steder. merket ikke noen forskjell i sommer
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Helgekarjol skrev (2 minutter siden): Nei, prisene er ikke like. Dvs dyrere i nord enn i sør pga transport? ts Anonymkode: f9d19...4dc
Helgekarjol Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dvs dyrere i nord enn i sør pga transport? ts Anonymkode: f9d19...4dc Ja. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #7 Skrevet 4. september 2023 Foruten kampanjer så har ikke rema i samme kommune like priser engang. Anonymkode: 09e3d...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå