AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Sånn jeg har forstått det har vi damer ulike preferanser på håret til menn. Noen liker kort maskulint hår, andre litt lengde, andre igjen skalla. Men hvordan er dette for dere menn? Liker 90% av dere langt hår, eller finnes det noen unntak som synes kort hår og «konesveis» faktisk er sexy? Er menn forskjellige i disse preferansene? Anonymkode: 4c71e...f8a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Akkurat så langt at jeg kan holde i det når hun er nede på alle fire. Anonymkode: 57e03...a35 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Noen. Men syns det helst er kvinneundertrykkende freaks som setter rammer som langt hår, ikke joggebukse på ettermiddagen ol. Anonymkode: ead25...10c 4
Traktor Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen. Men syns det helst er kvinneundertrykkende freaks som setter rammer som langt hår, ikke joggebukse på ettermiddagen ol. Anonymkode: ead25...10c Ja, tenk at også menn har preferanser! For noen kvinneundertrykkende drittsekker! 5 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Er ikke svaret på dette åpenbart? Anonymkode: e4025...ab2 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 Ja, menn har preferanse på hårlengde. Noen liker langt, noen liker halvlangt, noen liker litt kortere igjen. Men andelen som liker ganske kort hår, er ganske mye mindre enn de som liker hårlengde forbi ørene. Anonymkode: de657...51c 4
Bacteria Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen. Men syns det helst er kvinneundertrykkende freaks som setter rammer som langt hår, ikke joggebukse på ettermiddagen ol. Anonymkode: ead25...10c Hoho. Det at mange menn har oppheng på langt hår er et kjent fenomen, men aldri hørt om noen som legger ned forbud mot kosebukse i heimen. Hva vil de ev at dama skal gå i da, kjole uten noe under? 🤔😂 3
Bombasi Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 (endret) Jeg liker slett hår som minst er skulderlangt, men gjerne enda lengre. Hvis det er krøller eller kort hår så må håret kle henne og hennes personlighet på usedvanlig vis. Noe så enkelt som langt og slett hår i hestehale synes jeg er pent. Hårfarge har ingenting å si. Endret 3. september 2023 av Bombasi 3 1
Sphere Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 Human Nature nevner en studie som kan melde: “Only long and medium length hair had a significant positive effect on ratings of women’s attractiveness.” 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 Langt, glatt og sunt hår 😍 Biologisk sett er det vel et tegn på ungdom og god helse, det menn er "programmert" til å søke Anonymkode: 3dd83...d3b 2 1
Ænema Skrevet 3. september 2023 #11 Skrevet 3. september 2023 jeg er dame. men generelt sett vil jeg jo si at jeg synes det er penere med halvlangt pent hår enn langt pistrete hår bare for at det skal være langt. gjør ikke menn det samme? 3
Navnet Mitt Skrevet 3. september 2023 #12 Skrevet 3. september 2023 Foretrekker i utgangspunktet kort eller halvlangt hår på kvinner. Men så finnes det enkelte som ser fantastiske ut med langt hår. Gjerne rødt... 😘 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #13 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Langt, glatt og sunt hår 😍 Biologisk sett er det vel et tegn på ungdom og god helse, det menn er "programmert" til å søke Anonymkode: 3dd83...d3b Tja, krøller er ikke et tegn på uhelse, så man kan vel ikke skylde på biologi for at man liker best glatt hår. Anonymkode: 03521...3ce 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #14 Skrevet 3. september 2023 1 hour ago, Ænema said: jeg er dame. men generelt sett vil jeg jo si at jeg synes det er penere med halvlangt pent hår enn langt pistrete hår bare for at det skal være langt. gjør ikke menn det samme? Når menn sier vi liker langt hår på kvinner så betyr det ikke hår ned til korsryggen. I mine øyne betyr det bare at det er langt nok til en hestehale. Alt annet enn kjerringhår egentlig Anonymkode: 3dd83...d3b 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #15 Skrevet 3. september 2023 1 hour ago, Ænema said: jeg er dame. men generelt sett vil jeg jo si at jeg synes det er penere med halvlangt pent hår enn langt pistrete hår bare for at det skal være langt. gjør ikke menn det samme? Jeg har hatt tynt og slett hår helt fra barndommen. Det kan bli veldig langt, men blir da super pistrete og tynt. Har derfor begynt å alltid ha det rett til skuldrene, så litt lengde men fremdeles mer kort enn langt. De fleste menn som har sett bilder med det langt sier det er penere nå på alle måter fordi det er litt volum og liv i det. Men enkelte som ikke har sett som langt har sutret litt over hvorfor jeg ikke har langt hår Anonymkode: 88cab...469
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #16 Skrevet 3. september 2023 Jeg må si jeg liker langt hår på damer, men det finnes jo selvsagt noen som kler kort hår bra. Anonymkode: 00938...f0f 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #17 Skrevet 3. september 2023 Etter jeg som kvinne klippet håret mitt kort, har jeg opplevd å få utrolig mye komplimenter fra begge kjønn i alle aldre. Også fått mere oppmerksomhet ute på byen av menn. Viktigste er vel at håret er sunt, stelt og frisyren passer ditt utseende 😊 Er nå 35 år å hatt kort hår i to år til info. Anonymkode: 4df44...181 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #18 Skrevet 3. september 2023 Langt mørkt og krøllete. Synd ingen av damene jeg har hatt har hatt det 😕 Anonymkode: e3fca...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #19 Skrevet 3. september 2023 Jeg har langt mørkt og krøllete hår. Har i perioder hatt kort. Menn liker meg uavhengig av håret men generelt blir det kommentert🤭🤔 Var drittlei av x som krevde langt hår så da hadde jeg kort lenge. Nå har jeg lyst til å ha det skikkelig langt igjen 🤭 Anonymkode: 17c33...143
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #20 Skrevet 3. september 2023 Sånn biologisk fra gammelt av var vel menn mest tiltrukket av damer med langt hår fordi det symboliserte fruktbarhet. Nå er det nok veldig individuelt hva folk liker. Mannen min foretrekker langt, men blander seg ikke i hvordan jeg ønsker å ha det (jeg liker å variere). Anonymkode: b3051...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå