AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Hei. Vi har snakket om å prøve analsex, og det er noe vi begge forsåvidt har lyst til å teste ut. Men er redd for at pikken kommer i kontakt med bæsj, så den er brun når når han tar den ut. Det ville være utrolig ekkelt. Er det noen med erfaring som har noen tips for å unngå dette? At den blir brun på tuppen, er noe både han jeg er veldig lite interessert i. Anonymkode: 903e1...69c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Man kan alltids ta en analdusj i forkant for å rense tarmen, men det må man strengt talt ikke. Hvis man ikke nettopp har vært på do, må snart på do eller har trøblete mage, så skal endetarmen i prinsippet være tom. Nok glidemiddel kan forhindre at det fester seg noe til penis. Samme med kondom. Når det er sagt; er man redd for avføring så bør man ikke ha analsex. Anonymkode: 25022...596 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Kondom, glidemiddel og nylig avføring. Anonymkode: fb95f...b74
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Altså hvis du skal putte en pikk inn i ett hul som strengt talt er kun ment for avføring så kan du ikke være redd for bæsj på pikken. Det kan skje uansett om du tar forhåndsregler. Og tenker mannen også må kunne tåle det. Hvorfor er det så ekkelt? Bare å kaste seg i dusjen da Anonymkode: 7244f...312 8
Gjest Elooon Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Lurt å bruke kondom under analsex selv om du mest sannsynlig ikke får bæsj på tuppen av tissen. Det er mer bakterier i rumpa enn vagina.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 Altså, han skal putte den inn der du driter og du stresser over driten? Anonymkode: 59a2f...327 7 2
K.B. Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 Dude. Shit happens, bokstavlig talt! Det er en risiko ved analsex. Få tømt seg i forkant, glidemiddel og kondom øker oddsene for at det ikke blir noe drama.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): så den er brun når når han tar den ut. Bare å gå rett fra rumpe til munn så løser du det problemet Anonymkode: c9617...c3e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 Jeg har hatt mye analsex, og det har kun skjedd en gang, for i ikke gjøre henne flau, så gikk jeg bare rett på badet. Men er man veldig redd for det, så kan man bruke analdusj, eksen hadde det som kveldsrutine hver kveld, men de færreste gidder å bruke så mye energi på det, er jo sjelden ett problem uansett Anonymkode: 0962f...1a4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 Er du i bingen som en gris må du tåle gris. Anonymkode: d0db9...2a0 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #11 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei. Vi har snakket om å prøve analsex, og det er noe vi begge forsåvidt har lyst til å teste ut. Men er redd for at pikken kommer i kontakt med bæsj, så den er brun når når han tar den ut. Det ville være utrolig ekkelt. Er det noen med erfaring som har noen tips for å unngå dette? At den blir brun på tuppen, er noe både han jeg er veldig lite interessert i. Anonymkode: 903e1...69c er vel bare å bruke kondom da... Anonymkode: 301c6...f95
Even Tuell Skrevet 4. september 2023 #12 Skrevet 4. september 2023 Normalt er det ikke avføring i endetarmen, så sjansen for "å få bæsj på pikken" er nokså liten. Det kan dog forekomme. Rikelig med glidemiddel (som man uansett trenger) vil naturlig nok også føre til at eventuell avføring som er igjen ikke fester seg til penis så mye. Men som andre her har nevnt: Analsex har en viss risiko for avføring Bruk kondom. Da kan dere ta den av og forsette med et vanlig vaginalt samleie uten dusj og vask. Ha noe å tørke av med i nærheten, sånn i tilfelle det skulle forekomme... eller for å bruke til å ta av kondomet etter dere er ferdige (så får du heller ikke bæsj på henda). Analsex er kanskje ikke for folk som er veldig fine på ting.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #13 Skrevet 4. september 2023 Jeg bruker alltid å ta såpe uten parfyme på en finger å sjekke med fingeren i endetarmen. Da har jeg full kontroll på om den er tømt eller ikke. Jeg hadde aldri turt å hatt analsex uten å sjekke først. Anonymkode: f42fd...368
Rosa Gnom Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 Dette er veldig enkelt : Alltid bruk analdusj,flere ganger på forhånd. Det er en stor fordel. Så slipper man å grise så fælt også.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #15 Skrevet 4. september 2023 Slutt å ha analsex i solariumet, så .....😂 Anonymkode: f4fc5...371 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #16 Skrevet 6. september 2023 Rosa Gnom skrev (På 4.9.2023 den 21.42): Dette er veldig enkelt : Alltid bruk analdusj,flere ganger på forhånd. Det er en stor fordel. Så slipper man å grise så fælt også. For oss er analsex best når det er spontant og lysten forsvinner om man må sette det på vent for å vaske tarmen først… men skal man planlegge analsex kan man jo fint ta en analdusj. Bare ikke gjør det for ofte, for det trenger ikke å være så heldig for tarmens funksjon. Anonymkode: 25022...596
Rosa Gnom Skrevet 6. september 2023 #17 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For oss er analsex best når det er spontant og lysten forsvinner om man må sette det på vent for å vaske tarmen først… men skal man planlegge analsex kan man jo fint ta en analdusj. Bare ikke gjør det for ofte, for det trenger ikke å være så heldig for tarmens funksjon. Anonymkode: 25022...596 Joa sant nok dette. Det blir jo litt styr,men det er den eneste måten å ungå å bli brun på penis ! Det dreper jo lysten litt når man først må spyle seg bak og alt det som hører med. Men sånn er det ! Selv bryr jeg meg ikke så mye. Da det meste av gris lett kan vaskes bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå