AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Noen som har gjort det? mange som spør om det, så må bety at en del gjør det, ellers ville jo ikke så mange prøvd heller? dere som gjør det, hvor gamle er dere ? hvor lenge venter dere ? Anonymkode: aaef9...b03
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Men kjære vene, har dere ingenting lært. Anonymkode: 675d1...875 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Ja, og alle damene jeg har møtt fra tinder har også delt bilder Anonymkode: f0413...0c6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Husk at det kan sendes videre. Det er ikke greit at det gjøres, men det gjøres allikevel. Om du er ukomfortabel med at flere enn dem du sender til ser det, ikke send. Om det ikke blir date fordi du ikke sender nudes, da er ikke den daten verdt det uansett. Anonymkode: 23aaa...ffd
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Har aldri blitt spurt om det. Aldri fått sånne bilder. Vært på Tinder ca. et år med flere pauser. K 38 Anonymkode: 2d899...f2d
Blueturtle Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 Kunne aldri falt meg inn i halvsøvne å sende nakenbilder av meg selv til noen jeg chatter med på en datingapp?! Wtf?! Er alle blitt nakenmodell det siste tiåret? Håper jeg aldri blir singel igjen, det må være helt forjævlig hvis dagens menn har slike forventninger. Uansett, TS: si nei og gå videre til neste match TS. De spør vel fordi de ikke har noe å tape vil jeg tro. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Noen som har gjort det? mange som spør om det, så må bety at en del gjør det, ellers ville jo ikke så mange prøvd heller? dere som gjør det, hvor gamle er dere ? hvor lenge venter dere ? Anonymkode: aaef9...b03 Med matcher fra Tinder har jeg bare gjort det en håndfull ganger, men bare i tilfeller hvor begge bare var ute etter spenning og moro. Har vel skjedd 4-5 ganger at jeg har byttet bilder med damer i samme aldersgruppe som meg, ca 35-45 år. Pleier som regel å møtes først for å se om matchen er reell, men har vel aldri gått stort mer enn en måned. Anonymkode: fdb23...243
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har gjort det? mange som spør om det, så må bety at en del gjør det, ellers ville jo ikke så mange prøvd heller? dere som gjør det, hvor gamle er dere ? hvor lenge venter dere ? Anonymkode: aaef9...b03 Hadde aldri i mitt liv sendt sånne bilder til en ukjent person på nett! Hvis du er ute etter noe seriøst så tror jeg du kan glemme det hvis du driver og sender folk nakenbilder. Anonymkode: b12c4...b39
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 Får jeg slike forespørsler eller mottar slike bilder sletter jeg med en gang personen. Anonymkode: 0ebc1...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 KG er nok ikke rette stedet å spørre om dette tror jeg. Majoriteten her på KG er godt over 30, 40+. Er nok mest 18, 19 tidlig 20 årene at man er så impulsiv at man sender nudes til randoms. Ikke særlig mange av de på KG for å si det slik. Anonymkode: b2a88...be6
Rotemor Skrevet 3. september 2023 #12 Skrevet 3. september 2023 Blueturtle skrev (4 timer siden): Kunne aldri falt meg inn i halvsøvne å sende nakenbilder av meg selv til noen jeg chatter med på en datingapp?! Wtf?! Er alle blitt nakenmodell det siste tiåret? Håper jeg aldri blir singel igjen, det må være helt forjævlig hvis dagens menn har slike forventninger. Uansett, TS: si nei og gå videre til neste match TS. De spør vel fordi de ikke har noe å tape vil jeg tro. Og om menn har slike forventninger, så hvorfor i Helvete skal man føye seg for dem?? En mann som hadde bedt om nakenbilder hadde blitt blokkert av meg. Det kan da ikke være interessant å gå på date med noen fordi de liker puppene dine på et bilde. De vil pule! »Gratulerer, du har truffet en mann som vil pule!!!» Megavanskelig…. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #13 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): KG er nok ikke rette stedet å spørre om dette tror jeg. Majoriteten her på KG er godt over 30, 40+. Er nok mest 18, 19 tidlig 20 årene at man er så impulsiv at man sender nudes til randoms. Ikke særlig mange av de på KG for å si det slik. Anonymkode: b2a88...be6 Sannt, da jeg var tenåring var jeg rask til å kle av meg på Skype. Gjett hva, har blitt truet med at noen har tatt skjermbilde av meg, ikke en god følelse. Håper de har glemt det eller mistet det iløpet av alle disse årene. Anonymkode: 23aaa...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 Du har ingen kontroll på hvor mange som får sett de bildene du sender. Selvfølgelig sender man ikke nakenbilder! Anonymkode: fe36f...738
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #15 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, og alle damene jeg har møtt fra tinder har også delt bilder Anonymkode: f0413...0c6 Derfor kvinner.. ta betalt før dere deler. Anonymkode: 22c4e...087
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #16 Skrevet 4. september 2023 Ja, det gjør jeg med de fleste. Mange kvinner sender også dudes allerede før man møtes, så og si alle sender etter treff Men det er viktig med tillit til hverandre. M40 Anonymkode: c9914...a97 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #17 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): KG er nok ikke rette stedet å spørre om dette tror jeg. Majoriteten her på KG er godt over 30, 40+. Er nok mest 18, 19 tidlig 20 årene at man er så impulsiv at man sender nudes til randoms. Ikke særlig mange av de på KG for å si det slik. Anonymkode: b2a88...be6 Tja, flere menn jeg har pratet med sier de har fått det uoppfordret, og de sier det ikke for å få meg til å sende, de sier i samme setning at de ble overrasket og kuttet kontakten. Ikke sikkert det siste er sant, men jeg ble aldri oppfordret til å sende. Vi snakker aldersklasse ca 60. Jeg ble igrunnen ganske paff. Anonymkode: 56ec0...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå