AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Holder på å kjøpe ny ytterdør, og må velge «modulmål». Betyr modulmål målet på selve døren, eller inkludert karmen?😅 Anonymkode: f0d39...588
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Modulmål er størrelsen på åpningen i veggen som dør med karmer skal settes inn i. I følge alle guider av typen «slik tar du du mål til ytterdør», må man visst helst fjerne lister og så ta mål. Hos oss betyr det at jeg må fjerne listene på utsiden, så derfor har hele ytterdørprosjektet blitt satt litt på vent, siden det kjennes mer omfattende enn å bare vippe av noen lister inne. Anonymkode: c0bc6...127
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Modulmål er størrelsen på åpningen i veggen som dør med karmer skal settes inn i. I følge alle guider av typen «slik tar du du mål til ytterdør», må man visst helst fjerne lister og så ta mål. Hos oss betyr det at jeg må fjerne listene på utsiden, så derfor har hele ytterdørprosjektet blitt satt litt på vent, siden det kjennes mer omfattende enn å bare vippe av noen lister inne. Anonymkode: c0bc6...127 Oi, det er klønete😅 hadde håpet det var dørmål😅 Anonymkode: f0d39...588
tdm900 Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Oi, det er klønete😅 hadde håpet det var dørmål😅 Anonymkode: f0d39...588 Det er som regel målet på dørbladet som oppgis. Modulmål visste ikke jeg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå