Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler ikke jeg har noe å klage på når det kommer til sex livet vårt. Jeg kan be han om hva som helst, munn, fingre, han har til og med kjøpt diverse leker til meg. Det bare skjedde at vi ikke hadde hatt sex på litt over en måned så jeg bestemte meg for at det var påtide å gi litt igjen. Kjøpte han en vantett automatisk sugende fleshlight som han kan bruke og feste hvor han vil. Gjorde alt klart, varmet den opp med staven som kom med og holdt den for han slik at han skulle få nyte skikkelig. Det var helt fantastisk deilig å se hele kroppen hans starte å riste ukontrollerende, jeg kunne se hvor intens opplevelse det var da han var blitt helt svett over hele kroppen. Jeg hadde lyst til å teste ut hvor vanntett den egentlig var så jeg fjernet den mens jeg foreslo at vi kunne dusje sammen etter vi var ferdige i sengen. Etter å ha gitt meg to orgasmer var han steinhard igjen så jeg tok han med til dusjen, festet den til veggen. Jeg var så begeistreit at uten å helt tenke meg om bare tok kontroll over han, stilte meg slik at når jeg dyttet meg mot rompa hans så gikk den inn og ut en stund før jeg slo den eller vannet på. Jeg gnidde meg selv og han inn i litt såpe og masserte ryggen hans med kroppe min og når jeg hørte at han var nær økte jeg takten med han.

Alt jeg tenkte på var at jeg nå skulle vaske forsiden av han med kroppen min, men når han snudde seg hadde han et helt totalt deprimert blikk i øynene. Tenkte først noe var vondt, at jeg kanskje ikke hadde hatt nok glidegele i den. Men han var rett og slett helt i kjelleren og begynte bare å beklage på nytt og på nytt. 

Fikk han ned i stolen vi har i dusjen fra når jeg knekte beinet og spurte hva som var galt. Igjen beklagde han, det var ikke meningen å ødelegge stemningen, at det var utrolig deilig og han vet hvor heldig han er som har meg. Han kom bare ikke unna å kjenne at han var totalt seksuelt ubrukelig fordi selv med en leke klarer han ikke å holde ut mer enn knappe to minutter. Uten å gå så veldig langt innpå det, han har en feil med ene ledningen i pungen som gjør at å holde tilbake en orgasme er svært smertefult for han. Vi har ikke kunnet gjøre noen utholdenhets trening fordi jeg ønsker ikke å skape smerter og det har helt ærlig ikke vært et problem for meg fordi jeg har aldri kommet av bare ren PIV uansett. Han har vært så eventyrlysten på andre områder at han har mer enn gjort opp for det. Så jeg synes de minuttene han gir meg funker bra da det føles godt på en annen måte men ikke på samme måte som andre metoder.

Han innrømte at i det siste har utholdenheten hans virkelig plaget han. Til det punkte at han føler at han feiler som mann, siden jeg ikke tok initativ før nå, så lot han også være fordi det var enklere å ignorere feilen ved å ikke ha sex i det hele tatt. Han sa han vet at jeg ikke bryr meg, og at sex er alt vi gjør rundt og ikke bare penetrering og han elsker meg for at jeg aldri har dømt han for det. Men han har følt seg dypt skamfull over at kroppen hans ikke fungerer og gjør den tingen som en normal kropp skal kan gjøre selv om vi har funnet veier rundt det. Han ble skikkelig glad når han så leken, han tenkte at det kanskje var en sjanse for at her var en måte å kunne trenne opp utholdenheten uten at det kom til å skape smerter ved å bli stimulert uten at trangen til å komme så tidlig. Når han kom så kjapt igjen andre gangen føltes det som et nederlag.

Jeg viste ikke hva annet jeg skulle si enn at jeg elsker han nøyaktig som han er, og at jeg skulle ønske han kunne se seg selv slik jeg ser han når han nyter. Jeg føler meg litt rådvill, dette er ikke et problem fra min side samtidig har jeg full forståelse for frusterasjon når kroppen din ikke gjør som du ønsker via egne plager jeg har hatt og fortsatt har. Hvis det er noen som har råd til hva mer jeg kan si og gjøre så tar jeg gjerne imot dem, han fortjener ikke å føle skam for noe som ikke er hans feil og hvis jeg kan overbevise han om det blir jeg evig takknemlig. 

Anonymkode: 918d4...6cd

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du har hatt en voldsom opplevelse, men vær så snill å ikke utlever mannen din offentlig på denne måten. Hvordan vil det være for ham å komme over dette innlegget? Du sier pene ting om ham, men du går alt for detaljert til verks om veldig private ting jeg har tvil om han ville skrevet om på forum selv.

Anonymkode: cd69a...453

• Nyttig 3
Skrevet

Enig i at det er litt vel mye personlig informasjon her som utleverer han, og det meste av det er vel egentlig irrelevant også - spørsmålet er hvordan hjelpe en som pga en helsetilstand kommer fort og at han synes det er veldig kjipt og gjør at han føler seg mindre mann? 

Det blir jo også såpass langt å lese at en del nok faller av midtveis i sexnovellen din. 

Når det er sagt - det man kan bidra med her er vel ofte det å lytte og forstå og ikke hele tiden prøve å fikse. Og så trenger han nok mye bekreftelse på at han ER en mann, han er deilig i senga, han tilfredstiller deg, han er en du elsker og trenger i livet og er tent på osv osv. Bygge opp egoet.

Anonymkode: 73ef7...c29

• Nyttig 1
Skrevet

Dere trenger mindre fokus på seksuell teknikk og mer fokus på godhet, tillit og kommunikasjon. 

Anonymkode: b4d4c...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...