AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 De siste to ukene har jeg overspist omtrent hver dag, men kastet opp rett etterpå. Vil vekta øke mye? Hvordan vil det påvirke? Anonymkode: be89a...dc4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Det er umulig å svare på, da det er mye som spiller inn. Noen går opp av å holde på sånn, noen endres ikke vekten på og noen går ned i vekt. Anonymkode: 5dc1b...4b8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Skaff hjelp. Tennene dine kommer til å råtne opp av denne adferden. Snakker av erfaring. Anonymkode: e383e...5c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skaff hjelp. Tennene dine kommer til å råtne opp av denne adferden. Snakker av erfaring. Anonymkode: e383e...5c5 Hvordan kan du vite jeg ikke får hjelp? Jeg får det. Anonymkode: be89a...dc4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De siste to ukene har jeg overspist omtrent hver dag, men kastet opp rett etterpå. Vil vekta øke mye? Hvordan vil det påvirke? Anonymkode: be89a...dc4 Det er umulig å si. Det spørs hvor mye du spiser utenom og mange andre faktorer. Klem til deg ❤️ Anonymkode: 174ca...ef8
Rhodiola Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Vennlig hilsen Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg