AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Tenåringen min sliter med litt uren hud og flere av venninnene har snakket om CeraVe. Hun ønsker seg denne: https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/ansiktsrens/cerave-hydrating-cleanser2,5007168?gclid=CjwKCAjw3dCnBhBCEiwAVvLcu0eqDH5hNxSxSK7BerTb4vVTsacjsHjsoD7d0MZfp3wmoyjeO_RxBxoCk80QAvD_BwE Det står at den inneholder hyaluronsyre, og jeg er usikker på om det er bra for ung tenåringshud? Anonymkode: 24936...60d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Jeg leste: CeraVe for ung hund? 🤭 Anonymkode: 1e83e...aae
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Foaming cleanser fra CeraVe er mer riktig ved uren hud, den er mild og god også for ung hud. Anonymkode: 2182a...e11
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Bruk rensen med salisylsyre i, den er veldig god og tørker ikke ut huden, men kan hjelpe mot kvisene. Ellers er cosrx blackhead power liquid veldig bra, sammen med CeraVe facial lotion pm, eller cosrx snail all in one, men den kan man bli litt blank av. Poenget er at det er viktig å tilføre fukt også etter man har renset. Anonymkode: d75ce...9e2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenåringen min sliter med litt uren hud og flere av venninnene har snakket om CeraVe. Hun ønsker seg denne: https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/ansiktsrens/cerave-hydrating-cleanser2,5007168?gclid=CjwKCAjw3dCnBhBCEiwAVvLcu0eqDH5hNxSxSK7BerTb4vVTsacjsHjsoD7d0MZfp3wmoyjeO_RxBxoCk80QAvD_BwE Det står at den inneholder hyaluronsyre, og jeg er usikker på om det er bra for ung tenåringshud? Anonymkode: 24936...60d Hyaluronsyre er egentlig ikke en syre i den forstand. Det eneste den gjør er å gi fukt. Anonymkode: 45930...eeb
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Skrevet 4. september 2023 Jeg har blandingshud og bruker denne rensen, den er veldig mild og stripper ikke huden for fukt. Men den fungerer nok ikke alene mot akne. Anonymkode: c50dd...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå