Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk et gavekort hos hudpleier nå til jul. Jeg hadde lyst å ta dyprens, men hun på salongen sa at hun heller ville anbefalt meg å ta flere fruktsyrebehandlinger med MD Formulations. Disse koster da 345,- pr stk, og hun sa jeg burde iallefall ta 5-7 før jeg merket resultater og ble skikkelig fornøyd. En dyprens koster 575,- og er da bare en gang.

Så det jeg lurer på er, hva tror dere gir best resultat? Jeg har vært hos hudpleier og tatt dyprens før, men da med merket "Exuviance". Var OK, fornøyd. Men hun fikk ikke tatt alle talgprikkene jeg ville ha bort. Dette fortalte jeg til hudpleieren som drev med MD, og hun sa da at fruktsyrebehandlingen vil ha en lengre effekt og jeg vil bli mer fornøyd dersom jeg tar den istedet. Men det jeg lurer på da er om hun sier dette for å tjene mer penger, eller om det virkelig er sant?

Hva tror dere? Og hva synes dere jeg bør gjøre? Gjerne basert på egne erfaringer :)

Endret av Lanalia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok selv ti beh.med md fruktsyre for to år siden. Har vært plaget med sorte prikker,litt kviser og fet/blandings hud.

Jeg blei veldig fin i huden!

Brukte også produktene hjemme før jeg startet, og har fortsatt med de etterpå.

Huden min har holdt seg veldig bra, og jeg har knapt hatt sorte prikker/kviser etterpå!

Jeg har også tatt dyprens tidligere. Veldig deilig, men gir ikke slike resultater!

Så det er nok riktig som hudpleieren din anbefaler! Selvom det kommer til å koste litt mer, vil du nok få bedre resultater på sikt! Lykke til!!!

Gjest Isabellas
Skrevet

Ja, du må bruke MD-produkter i to uker før du kan starte med fruktsyrebehandling til hudpleier, dette for å venne på huden dette, og at du ikke skal få noen uønskede reaksjoner i huden. MD er kjempeflotte produkter hvis du er plaget med acne / sorte prikker o.l.

Hvis du bare vil ha en behagelig dyprens, så ville jeg tatt dyprens, men jeg ville også fulgt opp med en vanlig dyprens hver 6. uke, for å vedlikeholde.

Lucky you! :rosasmil:

Skrevet

Hjertelig takk for svar! Da skal jeg se hva jeg får ordnet! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...