AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Han er 50 år! Vi har vært sammen noen år. Bor ikke sammen. Han elsker oppmerksomhet fra damer på fb, har over tusen single damer som venn. Han er avhengig av å poste og legge ut minst to til fem innlegg pr dag om hva han gjør, spiser osv. Tar tekster fra andre og skriver sitt navn under. Bilder av seg selv , mye hver dag. Han får flere hundre hjerter og drøssevis av kommentarer om hvor flott han er, unik, enestående , flink , at de smelter når de ser i hans øyne, at de vil gifte meg med han , komme på besøk, lage kjøttkaker og vafler til han , Det er sååå mye og jeg er så lei. Han får og masse meldinger på messenger .Blir oppring og mer . Alle disse damene tror han er så klok, dyp, magisk og guds gave til kvinner. Noe han IKKE er!!! Han er kald, avvisende, sta, sier mye stygge og sårende ting. Lyger, ingen respekt osv. Vært utro! Om jeg skulle finne på å skrive en kommentar under noe han har lagt ut slettet han den umiddelbart, for ingen skal vite om meg. Dette tærer veldig på forholdet og gjør at jeg tenker at jeg ikke er nok for han, han er ikke min , han er alle de andre sin. Han har liksom et publikum å underholde. Og når vi er sammen er han på facebook meste parten av tiden. Jeg har prøvd å gjøre alt for at han skal være fornøyd med meg. Støvsuger hver gang jeg kommer til han , skifter på sengen, bretter og vasker klær for han, lager kaker, kjøper inn mat og gaver til han. Men ingenting blir satt pris på. Nå reagerte jeg sist jeg var hos han for to uker siden på dette og fortalte hvordan jeg føler det. Da sa han bare at jeg lager drama, han er fed up og lei meg og at jeg er full i piss og kan ryke og reise og ikke forstyrre han i jakten på en dame. Jeg ble så lei meg. Sa jeg elsker han , gav han en klem. Han dyttet meg vekk. Jeg reiste derfra og har ikke hørt et ord siden. Og skal nå være sterk å ikke krype for han atter en gang. Hadde du tålt å være i forhold med en så oppmerksomhetssyk type ? Anonymkode: 336ae...df1 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Hadde ikke orket å hatt ham som venn engang. Nei, ikke ta kontakt og ikke gi positiv respons hvis han kommer krypende. «Du satte ikke pris på meg da du hadde meg, så her er det ingenting å hente». Nei, ts, du klarer bedre enn som så ♥️ Anonymkode: 8ae20...29d 7 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Nei, jeg hadde aldri gått inn i et forhold med en så oppmerksomhetssyk type i utgangspunktet. Jeg tror det viktigste du nå gjør er å gå til psykolog, ts. For din egen del må du finne ut hva det er i din fortid som gjør at du har så lite tro på deg selv at du tror du fortjener å bli behandlet som dritt og aksepterer det. Du fortjener en uendelig bedre mann enn han der! ❤️ Vær obs på at han har svært sterke manipulerende tendenser, så når han vil ha huset sitt vasket neste gang, eller om han ikke har fått sex med andre, da vil han kontakte deg igjen. Slett nummeret hans, blokker ham på alle sosiale medier! Og bestill deg en legetime slik at du kan komme i gang med å bygge opp deg selv hos en psykolog! ❤️ Anonymkode: 7c739...682 8 2 1
Daria Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Og du er sammen med ham fordi...? Skaff deg litt selvrespekt og en ryggrad og la ham seile sin egen sjø (og gjøre husarbeidet sitt selv). 8
Vera Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Du har jo gjort deg mange refleksjoner over hvordan han er..så hva er grunnen til at du fortsatt tviholder i han? Status? Dårlig selvtillit? 10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 Gidder ikke å lese innlegget. Svaret er nei, selvfølgelig. Anonymkode: f54b7...358 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 Har ikke du laget innlegg om dette før? Han bruker deg, enkelt å greit. Gå, for han kommer aldri til å endre seg. Anonymkode: d9f52...89f 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 Nei, enkelt og greit. Anonymkode: 622e6...928 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 Selvsagt hadde jeg ikke det! Slike mannebabyer får seile sin egen sjø. Og det uavhengig av alder ! Anonymkode: 5d29b...c5c 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Om jeg skulle finne på å skrive en kommentar under noe han har lagt ut slettet han den umiddelbart, for ingen skal vite om meg Du sletter han selvsagt fra livet ditt… Anonymkode: 5d29b...c5c 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #11 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har prøvd å gjøre alt for at han skal være fornøyd med meg. Støvsuger hver gang jeg kommer til han , skifter på sengen, bretter og vasker klær for han, lager kaker, kjøper inn mat og gaver til han. Mamma…. Anonymkode: 5d29b...c5c 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #12 Skrevet 3. september 2023 Aldri. Han er på jakt etter neste og bryr seg jo ikke om deg. Finn en som setter deg, og bare deg, først. Anonymkode: 4c156...8b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #13 Skrevet 3. september 2023 For en ekkel mann. Alt du nevner er turn off. Du må få hjelp til å bryte dette traume båndet. Anonymkode: d6ab9...6e2 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #14 Skrevet 3. september 2023 Du mistet meg allerede i begynnelsen da du skrev at han elsket å få oppmerksomhet fra damer på fb. Jeg hadde ikke passet sammen med en slik person. Anonymkode: edd98...4db 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #15 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han er 50 år! Vi har vært sammen noen år. Bor ikke sammen. Han elsker oppmerksomhet fra damer på fb, har over tusen single damer som venn. Han er avhengig av å poste og legge ut minst to til fem innlegg pr dag om hva han gjør, spiser osv. Tar tekster fra andre og skriver sitt navn under. Bilder av seg selv , mye hver dag. Han får flere hundre hjerter og drøssevis av kommentarer om hvor flott han er, unik, enestående , flink , at de smelter når de ser i hans øyne, at de vil gifte meg med han , komme på besøk, lage kjøttkaker og vafler til han , Det er sååå mye og jeg er så lei. Han får og masse meldinger på messenger .Blir oppring og mer . Alle disse damene tror han er så klok, dyp, magisk og guds gave til kvinner. Noe han IKKE er!!! Han er kald, avvisende, sta, sier mye stygge og sårende ting. Lyger, ingen respekt osv. Vært utro! Om jeg skulle finne på å skrive en kommentar under noe han har lagt ut slettet han den umiddelbart, for ingen skal vite om meg. Dette tærer veldig på forholdet og gjør at jeg tenker at jeg ikke er nok for han, han er ikke min , han er alle de andre sin. Han har liksom et publikum å underholde. Og når vi er sammen er han på facebook meste parten av tiden. Jeg har prøvd å gjøre alt for at han skal være fornøyd med meg. Støvsuger hver gang jeg kommer til han , skifter på sengen, bretter og vasker klær for han, lager kaker, kjøper inn mat og gaver til han. Men ingenting blir satt pris på. Nå reagerte jeg sist jeg var hos han for to uker siden på dette og fortalte hvordan jeg føler det. Da sa han bare at jeg lager drama, han er fed up og lei meg og at jeg er full i piss og kan ryke og reise og ikke forstyrre han i jakten på en dame. Jeg ble så lei meg. Sa jeg elsker han , gav han en klem. Han dyttet meg vekk. Jeg reiste derfra og har ikke hørt et ord siden. Og skal nå være sterk å ikke krype for han atter en gang. Hadde du tålt å være i forhold med en så oppmerksomhetssyk type ? Anonymkode: 336ae...df1 Er han hjerneskadet? Han fremstår jo ikke som en sjarmør syns jeg. Hva er fint med han egentlig? Anonymkode: 316d2...2d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #16 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dette tærer veldig på forholdet og gjør at jeg tenker at jeg ikke er nok for han, Dette forholdet ender den dagen du slutter å tenke hva du er og skal være for ham, og spør deg om han er nok og riktig for deg... Anonymkode: 50f65...1dc 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #17 Skrevet 3. september 2023 Nei, selvsagt ikke godtatt dette. Umodent.. Anonymkode: 74a50...d8c 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #18 Skrevet 3. september 2023 Eh, NEI! Hvorfor i all verden finner du deg i dette da? Bare for å slippe å være alene? Tro meg, det er mye bedre å være alene enn å ha det sånn. Han er ikke glad i deg, han bare bruker deg. Håper du gjør det slutt, slik at han får som han fortjener. La noen av disse damene få han, bare bit det i deg, og vær fri. Du overlever, og får det BEDRE. Kanskje du til og med treffer noen som er grei. Nå, når du er sammen med han, så frarøver du deg selv den muligheten, tenk litt på det. Anonymkode: 92e80...264 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #19 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han er 50 år! Vi har vært sammen noen år. Bor ikke sammen. Han elsker oppmerksomhet fra damer på fb, har over tusen single damer som venn. Han er avhengig av å poste og legge ut minst to til fem innlegg pr dag om hva han gjør, spiser osv. Tar tekster fra andre og skriver sitt navn under. Bilder av seg selv , mye hver dag. Han får flere hundre hjerter og drøssevis av kommentarer om hvor flott han er, unik, enestående , flink , at de smelter når de ser i hans øyne, at de vil gifte meg med han , komme på besøk, lage kjøttkaker og vafler til han , Det er sååå mye og jeg er så lei. Han får og masse meldinger på messenger .Blir oppring og mer . Alle disse damene tror han er så klok, dyp, magisk og guds gave til kvinner. Noe han IKKE er!!! Han er kald, avvisende, sta, sier mye stygge og sårende ting. Lyger, ingen respekt osv. Vært utro! Om jeg skulle finne på å skrive en kommentar under noe han har lagt ut slettet han den umiddelbart, for ingen skal vite om meg. Dette tærer veldig på forholdet og gjør at jeg tenker at jeg ikke er nok for han, han er ikke min , han er alle de andre sin. Han har liksom et publikum å underholde. Og når vi er sammen er han på facebook meste parten av tiden. Jeg har prøvd å gjøre alt for at han skal være fornøyd med meg. Støvsuger hver gang jeg kommer til han , skifter på sengen, bretter og vasker klær for han, lager kaker, kjøper inn mat og gaver til han. Men ingenting blir satt pris på. Nå reagerte jeg sist jeg var hos han for to uker siden på dette og fortalte hvordan jeg føler det. Da sa han bare at jeg lager drama, han er fed up og lei meg og at jeg er full i piss og kan ryke og reise og ikke forstyrre han i jakten på en dame. Jeg ble så lei meg. Sa jeg elsker han , gav han en klem. Han dyttet meg vekk. Jeg reiste derfra og har ikke hørt et ord siden. Og skal nå være sterk å ikke krype for han atter en gang. Hadde du tålt å være i forhold med en så oppmerksomhetssyk type ? Anonymkode: 336ae...df1 Nei, da hadde han blitt singel på ordentlig. Anonymkode: 2b92a...17d 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #20 Skrevet 3. september 2023 Altså, jeg kan akseptere mye, men det der... Nei, han hadde ikke vært aktuell for meg om jeg ønsket et forhold. Anonymkode: ca797...8b5 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå