AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Jeg traff en mann tidligere i år og jeg prøver å ha et forhold med han, men jeg sliter ganske mye med det. Jeg sliter med å stole på at han liker meg, jeg tar ting han sier negativt selv om det ikke var ment sånn og trekker meg unna og blir avvisende selv om jeg ikke ønsker det. Vi har snakket om det flere ganger og han prøver å forstå meg, men i det siste har det blitt litt mye. Litt på grunn av andre nedturer i livet mitt. Jeg sliter med å stole på folk, jeg sliter med å tro at noen liker meg og jeg er veldig redd for å bli avvist. Jeg har nylig begynt hos psykolog igjen, men jeg er redd for at mine tankemønstre og måte å reagere på kommer til å ødelegge dette forholdet. Han sier at han ønsker å være sammen med meg og alt sånt, men at det er veldig utfordrende til tider og spesielt når jeg blir avvisende. Jeg ønsker å jobbe med hvordan jeg reagerer og tenker sånn at dette kan fungere. Lurer på om andre med samme diagnose har gjort når dere har inngått forhold med noen og opplever utfordringer med det? Anonymkode: 1c5e5...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå