Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man? Pleier dere blokkere eks og deres familiemedlemmer på de forskjellige sosiale medier? Sier dere ifra om det, eller ikke? Synes det er ubehagelig at eks liker bildene mine på insta og fortsetter å sende ting som før. Vurderer å slette insta og lage ny konto, men vet ikke om det hjelper. Facebook er ikke like viktig, for der er ingen av oss særlig aktiv. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hva er vanlig måte å håndtere dette på?

Anonymkode: 446a6...c96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen på dette forumet som har vært gjennom brudd, og som bruker sosiale medier? Eller har kjent noen i en lignende situasjon?

Skrevet

Du kan fjerne de du ikke vil ha som følgere. 

Skrevet

Jeg pleier ikke å blokkere. Nå kommer det an på bruddet. Er det et stygt brudd og forholdet ikke var noe bra, så blokkerer jeg. Var forholdet fint, så blokkerer jeg ikke. 
Følger fortsatt eksen min på insta og har han på snap. Pleier innimellom å like hverandres bilder. Vi er fortsatt gode venner den dag i dag

Anonymkode: fff1b...bd8

Skrevet

Kommer veldig an på, har hatt stygt brudd hvor jeg har måtte blokkere, men også beholdt vennskap med andre. Hun må ha vært stygg og slem på en måte for at jeg gidder å blokkere 

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har ikke blokkert noen. Fjernet et par perifere slektninger av eks fra Facebook, siden jeg neppe treffer dem igjen noensinne.

Anonymkode: 0cad0...bad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva gjør man? Pleier dere blokkere eks og deres familiemedlemmer på de forskjellige sosiale medier? 

Har da ingen grunn til slette/blokkere hverken eks eller familie. Bare hyggelig syntes jeg😊.

Er forholdsvis god venn med eks 😊

Anonymkode: 72068...9e3

Skrevet

Blokker og fjerner de som er ubehagelige. Xen jeg har barn med hadde jeg ei stund for så å fjerne helt i årevis. Nå har jeg han der igjen for nå er samarbeidet mer ok. På fb lar jeg de fleste stå om de ikke er ubehagelig på noe vis. På snap har jeg kun et fåtall der blokkerer jeg over en enda lavere sko og er mer privat. Legger svært sjeldent ut noe da noen steder. Svarer mest på direkte meldinger osv. 

Generelt fordi jeg ikke orker drama. 

Anonymkode: f2452...c3a

Skrevet

Sletter de, men blokkerer de ikke

må slette de for å komme meg videre

Anonymkode: d3c26...ed7

Skrevet

Slettet eks og hele familien hans. Må det for å komme videre. Prøvde en stund å beholde de der men ble bare tull. Jeg får også en annen ro når jeg ikke hele tiden kan sjekke hva eks driver med, og vet at verken han eller familie kan sjekke hva jeg driver med. Stygt brudd som har dratt ut i land tid

Anonymkode: 05fdc...220

Skrevet

Sletter og blokkerer de som ikke vet å oppføre seg.  De jeg har gjort det slutt med, har ofte reagert med sinne. Blokker og slett. 
Eks og familie sletter jeg ganske lett. De er historie. Samtidig er jeg ikke aktiv på some lenger, så nå betyr det ikke noe sånn egentlig. 

Anonymkode: b2e09...9ae

Skrevet

Er god venn med eks, og familie, og møter de jevnlig. 

Har en eks jeg ikke er god venn med, men det er gjensidig, så han har ikke vært innom mine sosiale medier for å like bilder eller lignende... 
Og familien hans har ikke gjort meg noe vondt, så jeg synes det er koselig få bursdagsmeldinger eller lignende fra dem. 

Men hvis du synes det er ubehagelig at han fortsetter sende ting som før, hvorfor sier du ikke i fra? Jeg vil si det er veldig sært å skulle slette å blokkere en eks og familiemeldemmer, bare fordi man ikke tørr si i fra at det ikke er ønskelig med masse meldinger... 

Anonymkode: 99c44...caa

Skrevet

Det ble slutt mellom eksen min og meg i april. Jeg lot merke til at hun hadde blokkert meg på Facebook i midten av juni. En kompis fortalte meg at hun stod i forhold med noen andre. Dette kom litt brått på meg😅 Hun har ikke blokkert meg på snap eller Instagram. Jeg forstod meg ikke helt på det. Hun ønsket nok ikke at jeg skulle se at hun hadde gått videre?! 

Anonymkode: 455e8...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...