AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Lurer jeg på. Virket slik nå? Anonymkode: e2e1a...320
newman01 Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Er det en app som heter Strømpriser? Finner ingenting i Google Play. Og når det gjelder bruk av stor bokstav brukes det normalt på navnet. Som for eksempel fotballspilleren Tore, ikke Fotballspilleren tore 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Beklager. Mener strømprisappen Strømpriser. Den ligger i min Google play. Elekt som har den.. jeg har tydligvis lastet den ned og trodde den var gratis og generell for å vise spotprisen på strøm. Jeg ble veldig usikker på om det er den gratis varianten av app jeg alltid har hatt uavhengig av strømleverandør man har? Noen som vet? Ts newman01 skrev (8 timer siden): Er det en app som heter Strømpriser? Finner ingenting i Google Play. Og når det gjelder bruk av stor bokstav brukes det normalt på navnet. Som for eksempel fotballspilleren Tore, ikke Fotballspilleren tore Anonymkode: e2e1a...320
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Jeg hadde den helt til den ble overtatt av Elekt. Jeg vet ikke om den er betaltjeneste nå, men den var i allfall gratis helt til jeg slettet den for et par måneder siden. Anonymkode: 22583...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå