AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Jeg har hørt at det bor mange fattige og narkomane på Trosvik og Holmen, noe som medfører mye bråk i området. Er det noen som har bodd i dette området før? Jeg så en pen leilighet til salgs der, men vet ikke hvordan det er å bo i området Anonymkode: eea51...121
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Har noen nære som bor på Holmen. Ingen problemer med å bo der. Aldri opplevd noe bråk. Selv er jeg oppvokst der. Men er noen år siden nå. Anonymkode: 89f94...ac5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Jeg bodde på holmen for 10 år siden, da var det endel narkomane der fordi det var noen kommunale boliger i det området som fungerte som samlested. Nå er disse boligene ikke lenger narkoreir og det er vesentlig mindre sprøyter i gatene nå. Jeg trivdes veldig godt på holmen, perfekt gangavstand til byen, billig, stille og god plass. Kunne tenkt meg å bo der igjen, spesielt nå som det er mindre narkomane. Det er fortsatt et lavinntektområde Anonymkode: dd7f5...bd1 2
K.B. Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 Mange av husene og gatene litt bort fra RV110 er veldig fine, aldri opplevd noe spesielt der, muligens høyere andel innvandrere, men ser ikke helt problemet med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå