AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Hei! for ish 3 uker siden hadde jeg samleie men går egentlig på p plaster men da gikk jeg to uker uten plaster og vi hadde uten kondom. Jeg har etter det hatt det greit men nå i det siste har jeg hatt vondt i magen, stikk innimellom, generelt vondt. Er da nederst i magen. Stikking er da verst.. er det et tegn? Uten om det så er det ikke stort symptomer tror jeg men litt sure oppstøt. I følge mine beregninger er jeg 7 dpo. Men kan fortelle dato i tilfelle jeg er feil. 23 august hadde vi samleie og eggløsning 28 august. Blir forvirra av alt og ja skal ta test men burde jeg vente? Eller ta nå? Forventer mens 12 september. Noen som har opplevd noe av dette? Anonymkode: 01bde...294
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Tror ikke det vil slå ut på en test enda. De fleste graviditesttester kan du ta 4 dager før forventet mens. Så hvis du forventer å få mensen den 12. September så kan du ta en test tidligst den 9.September, ville ikke tatt tidligere enn dette. Det må være nok HCG hormon til å slå ut på en test. Anonymkode: c9285...391
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Man får vel ikke sure oppstøt så tidlig. Det er jo fordi det etterhvert blir så trangt der inne at det presser på magesekk. Jeg hadde ingen andre symptomer enn at mensen ikke kom, og derfor testet jeg. Det er det sikreste for å vite om man er gravid. Anonymkode: ffaa4...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå