Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ømme pupper omtrent fra unnfangelsen til starten av andre trimester da jeg var gravid med sønnen min. Er nå gravid igjen, og mistankene begynte å komme før ikm fordi jeg hadde følt meg utmattet og trøtt en hel uke, og var veldig luktsensitiv. Tok en test som var positiv. Nå er det tre dager siden positiv test, og jeg går bare og venter på at puppene skal bli ømme 😅

Synes helt ærlig det er litt stressende at de er helt som vanlig, siden ømme pupper var en stor del av symptomene forrige gang. Er det i det hele tatt vanlig? Leser jo over alt at ømme pupper er ett av de første tegnene på graviditet. Tror dere det kan være jente denne gangen, siden symptombildet er ganske annerledes? Vet det er umulig å svare sikkert på på dette stadiet, men setter pris på deres erfaringer 😊

Anonymkode: 83c4e...cab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme pupper kommer ofte senere... ømme pupper kommer jo etter eggløsning og før mens pga hormon...nå har du hgc og dermed vil kroppen reagere anderledes. Og bare for at du hadde ømme pupper første gang du var gravid betyr ikke at 2 gravidet vil være likt 

Skrevet

Jeg hadde ikke ømme pupper i første svangerskap. De var ømme og hovne etter eggløsning, som de ofte pleier hos meg, og så forsvant ømheten, og puppene krympet, dagen før jeg ventet mensen. Jeg tolket det som et sikkert tegn på at jeg ikke var gravid, så fikk jeg positiv test. Puppene vokste i 3. trimester, men de ble ikke ømme. 

I andre svangerskap hadde jeg ømme pupper til og fra, særlig i de første ukene i 1. trimester. Jeg husker jeg ble bekymret fordi de kunne være veldig ømme én dag, og så ikke i det hele tatt dagen etter. 

Det var jente begge ganger hos meg. 

Anonymkode: 6deaf...361

Skrevet

Kan ikke huske at jeg har hatt ømme pupper hverken i forbindelse med mensen eller graviditet. 

Skrevet

Alle disse trådene om symptomer. For mye symptomer. For lite symptomer. Alle graviditeter er ulike! 

Anonymkode: 908a7...f37

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Alle disse trådene om symptomer. For mye symptomer. For lite symptomer. Alle graviditeter er ulike! 

Anonymkode: 908a7...f37

Ja, helt enig!

Hos meg var puppene større og ømme i starten av graviditeten. Så ble de mindre enn før graviditeten og ikke ømme lenger. Jeg er nå i uke 39 med mindre pupper enn jeg hadde før. 

Anonymkode: b154a...f67

Skrevet

Mine er ikke så ømme denne graviditen. De var mer ømme i sist svangerskap. De har heller ikke vokst noe enda, men jeg er i uke 8, så er kanskje litt for tidlig for at de skal vokse enda🙈

Anonymkode: 13ec4...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...