Gå til innhold

Hva syns du om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe gave til min niese som er 2.5 år gammel. Jeg tenker å kjøpe disse sandalene. Lurer på om noen vet hvordan disse sandalene er og om det er en side man kan stole på?

Screenshot_20230903_154107_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: e0a1a...0ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boozt er en side man kan stole på ja, har handlet der flere ganger, ikke noe problem. De har bare 30 dager returrett da (mange nettbutikker har jo 100 dager eller 1 år)

Men jeg ville ikke kjøpt sandaler nå, det er jo ikke i sesong og ikke sikkert de passer neste sommer på en som er liten og vokser i føttene hele tiden. Generelt ville jeg ikke kjøpt sko i gave til barn :)

Anonymkode: 43fe3...5d8

• Liker 4
Skrevet

Skal du kjøpe sandaler til en to åring i september, når sesongen er så godt som over? Det er jo helt bortkastet. Hun vokser uansett ut av dem innen et par-tre måneder, og nå rekker hun kanskje bruke dem to UKER før høsten er her for alvor.

Bor du i Norge? Da ville jeg droppet det. 

Anonymkode: 8afa7...9a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Skal du kjøpe sandaler til en to åring i september, når sesongen er så godt som over? Det er jo helt bortkastet. Hun vokser uansett ut av dem innen et par-tre måneder, og nå rekker hun kanskje bruke dem to UKER før høsten er her for alvor.

Bor du i Norge? Da ville jeg droppet det. 

Anonymkode: 8afa7...9a6

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Boozt er en side man kan stole på ja, har handlet der flere ganger, ikke noe problem. De har bare 30 dager returrett da (mange nettbutikker har jo 100 dager eller 1 år)

Men jeg ville ikke kjøpt sandaler nå, det er jo ikke i sesong og ikke sikkert de passer neste sommer på en som er liten og vokser i føttene hele tiden. Generelt ville jeg ikke kjøpt sko i gave til barn :)

Anonymkode: 43fe3...5d8

De skal på ferie til hjemlandet. Blir borte i 5 uker og der er det fortsatt 30 grader. Hun får brukt🙂

Anonymkode: e0a1a...0ee

Skrevet

Synes ikke de var fine. Ikke noe jeg vil hatt til min 2-åring. Men hver sin smak. 

Anonymkode: 4ad95...380

Skrevet

Fine sko, pålitelig side. Jeg ville derimot kjøpt noen med tupp/beskyttelse foran, for å skåne tærene:)

Anonymkode: 3bb0e...03b

• Liker 2
Skrevet

Veldig fine! Men som den over nevner, så ville jeg kjøpt med tupp over tærne😊

Anonymkode: 55043...fe2

Skrevet

Tenker du som innesko i barnehagen? De er perfekte, tenker jeg. Også nettopp fordi de har en åpen tupp.

Anonymkode: a6407...bfe

Skrevet

Stygge.

Anonymkode: cec57...3ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...