AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Har kjent han i flere år, men aldri vært singel samtidig. Det er vi imidlertid nå, og har derfor begynt å være mer sammen. Har sett film, vært ute å spist, gått tur, vært på konsert osv. Han viser tydelig interesse, mens jeg har vært litt i tvil. I går endte det opp med klining og litt pusking på hverandre. Men i stedet for å tenke det var deilig, sitter jeg nå her å har litt panikk. Vet at han ikke har all verdens erfaring med damer, men han virker som er overivrig fyr som prøver å spise meg opp. Jeg har vært selvvalgt singel i mange år, og lurer på om det er derfor jeg får panikk. Eller om det er fordi hans oppførsel er litt uvant og litt mye? Noen synspunkter? Anonymkode: ef1ff...2d0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Ingen synspunkter. Vi var ikke der og har heller ikke hørt noe fra hans synsvinkel. Ergo har vi bare innholdsløst fjas å komme med, med verdi som uken horoskop (null). Lykke til! Anonymkode: ec829...4af 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen synspunkter. Vi var ikke der og har heller ikke hørt noe fra hans synsvinkel. Ergo har vi bare innholdsløst fjas å komme med, med verdi som uken horoskop (null). Lykke til! Anonymkode: ec829...4af Du vet du kan la vær å kommentere når du ikke har noe fornuftig å komme med? Anonymkode: ef1ff...2d0 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Er det kysseteknikken hans du reagerer på, kan du jo si fra om det. Ellers er det vanskelig for noen her å svare tilfredsstillende. Anonymkode: 58ad8...36a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det kysseteknikken hans du reagerer på, kan du jo si fra om det. Ellers er det vanskelig for noen her å svare tilfredsstillende. Anonymkode: 58ad8...36a Mer en panikk for at jeg tillot det å skje. Vet jo at alt han sier og gjør kan jeg korrigere han på om jeg ønsker. Anonymkode: ef1ff...2d0
Enmanelskeråhate Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har kjent han i flere år, men aldri vært singel samtidig. Det er vi imidlertid nå, og har derfor begynt å være mer sammen. Har sett film, vært ute å spist, gått tur, vært på konsert osv. Han viser tydelig interesse, mens jeg har vært litt i tvil. I går endte det opp med klining og litt pusking på hverandre. Men i stedet for å tenke det var deilig, sitter jeg nå her å har litt panikk. Vet at han ikke har all verdens erfaring med damer, men han virker som er overivrig fyr som prøver å spise meg opp. Jeg har vært selvvalgt singel i mange år, og lurer på om det er derfor jeg får panikk. Eller om det er fordi hans oppførsel er litt uvant og litt mye? Noen synspunkter? Anonymkode: ef1ff...2d0 Er jo fort gjort å bli litt ivrig hvis han har hatt lyst på deg en tid, pusking aner jeg ikke hva er men;)
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 Høres ut som at du ikke er interessert nok, hvis man er veldig interessert er ikke dette en problemstilling. Får alltid panikk av sånne ting selv hvis jeg ikke er betatt eller forelsket Anonymkode: febdb...4a1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 Etter mange år som venner, har dere nå tatt steget mot å potensielt bli seksuelle/romantiske partnere. Når man først har begynt, så er det ingen god måte å avslutte det på uten å miste vennskapet også. Det er vel derfor du føler på panikk. Nå har du hoppet ut i det, og finner du ut at du ikke er interessert nok, så blir det tungt å svømme tilbake. Anonymkode: c4f8c...830
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 Høres litt ut som samme type opplegg jeg var gjennom. En mann jeg kanskje var litt avstandsbetatt av en stund som plutselig ble tilgjengelig for meg. Og det ble bare alt for mye fra første sekund. Det var koselig å være med han, men jeg kjente null spenning eller sommerfugler. Når vi omsider kysset kjente jeg med en gang at der var absolutt ingenting der. Han derimot bare kjørte på, kalte meg pus og kjære fra dag 1. Alt ble bare så kunstig og jeg måtte bare avslutte. Tok ikke lange stunda før han var på ei annen så tror han bare var desperat etter å komme seg inn i et forhold igjen.. Anonymkode: e3f36...fc9
Daria Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært selvvalgt singel i mange år, og lurer på om det er derfor jeg får panikk. Eller om det er fordi hans oppførsel er litt uvant og litt mye? Det kan være begge deler, og svaret er det strengt tatt bare du som kan vite... Men når du sier at du var litt i tvil om egen interesse og så får panikk når han prøver seg, tyder det vel på at det ikke er så mye å satse på.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #11 Skrevet 3. september 2023 Eller… så vil han bare være venner. Det sa min da jeg forsøkte å finne ut hvor vi sto i forhold til hverandre. Han var også hardt på meg, kino, turer, middager, alt mulig intensivt over et par uker. Da jeg spurte hva han ville, ble han helt paff og hadde ment han sendte «vennesignaler» hele tiden. Eh, nei. Det ble helt stille fra han etter det. Anonymkode: bcd19...1b4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #12 Skrevet 4. september 2023 Enmanelskeråhate skrev (21 timer siden): Er jo fort gjort å bli litt ivrig hvis han har hatt lyst på deg en tid, pusking aner jeg ikke hva er men;) Beføling!! Fant ikke ordet i går😂 Anonymkode: ef1ff...2d0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #13 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Høres ut som at du ikke er interessert nok, hvis man er veldig interessert er ikke dette en problemstilling. Får alltid panikk av sånne ting selv hvis jeg ikke er betatt eller forelsket Anonymkode: febdb...4a1 Du har nok rett.. Anonymkode: ef1ff...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #14 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Etter mange år som venner, har dere nå tatt steget mot å potensielt bli seksuelle/romantiske partnere. Når man først har begynt, så er det ingen god måte å avslutte det på uten å miste vennskapet også. Det er vel derfor du føler på panikk. Nå har du hoppet ut i det, og finner du ut at du ikke er interessert nok, så blir det tungt å svømme tilbake. Anonymkode: c4f8c...830 Stemmer nok det… Sukk… Anonymkode: ef1ff...2d0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #15 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Høres litt ut som samme type opplegg jeg var gjennom. En mann jeg kanskje var litt avstandsbetatt av en stund som plutselig ble tilgjengelig for meg. Og det ble bare alt for mye fra første sekund. Det var koselig å være med han, men jeg kjente null spenning eller sommerfugler. Når vi omsider kysset kjente jeg med en gang at der var absolutt ingenting der. Han derimot bare kjørte på, kalte meg pus og kjære fra dag 1. Alt ble bare så kunstig og jeg måtte bare avslutte. Tok ikke lange stunda før han var på ei annen så tror han bare var desperat etter å komme seg inn i et forhold igjen.. Anonymkode: e3f36...fc9 Han "kjører nok på" av andre grunner, og egentlig irriterer det meg at jeg sitter å kjenner på litt panikk. Vært singel i flere år pga menn som ikke har ting på stell, og så tar panikken meg når jeg "finner" en som har det. Anonymkode: ef1ff...2d0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #16 Skrevet 4. september 2023 Daria skrev (19 timer siden): Det kan være begge deler, og svaret er det strengt tatt bare du som kan vite... Men når du sier at du var litt i tvil om egen interesse og så får panikk når han prøver seg, tyder det vel på at det ikke er så mye å satse på. Typisk når man endelig finner en som er seriøs og har alt på stell. Anonymkode: ef1ff...2d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå