Gå til innhold

Hvordan gjøre innkjøring i barnehagen mest mulig skånsom nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet startet i barnehage i august. Hadde 1 uke tilvenning og uka etter var ungen 2 dager alene i 3-4 timer før det var planleggingsdager. Etter det har barnet vært syk og ikke vært i barnehagen på 1,5 uke. Vi håper formen er ok til at det kan dra i barnehagen imorgen, men fremdeles usikker. 

Snakket med barnehagen før helga og de mente at jeg skulle levere også dra med det samme når vi kommer igjen. Jeg synes det høres helt grusomt ut! Jeg er redd vi er litt tilbake på start, siden hun ble syk midt i innkjøringa og ikke har kommet inn i det.

Burde jeg stå litt på mitt å være der sammen med henne et par dager nå (det er det som føles mest riktig for meg), eller bør jeg levere henne og heller be dem ha lav terskel for å hente? 

Kan sies at hun har vært syk i tillegg og er ikke helt i tipp topp form enda. Men kan jo enda ta noen dager før hun er helt frisk igjen 😒

Hva ville dere gjort? 

Jeg jobber turnus og har mulighet til å være sammen med henne pga senvanter og noen fridager den kommende uka!

Anonymkode: 6a18e...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at hun ikke er i tipp topp form og ikke helt frisk. Jeg ville uten tvil ha ventet med å begynne igjen til hun er helt frisk. Så bolle jeg ha insisterte på å være der litt og i tillegg kjørt korte dager. 

Anonymkode: cda43...c3b

• Liker 1
Skrevet

Må være 100% frisk før hun begynner igjen. Det er krevende å være i barnehagen, og i alle fall de første ukene. 

Anonymkode: b333e...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...