Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en profil på sukker.no og det er en person som har betalt abonnement som hele tiden er inne på min profil. Er det sånn at den person ikke kan sende meg meldig fordi jeg ikke har bilde eller abonnement?  Eller er jeg bare innbilsk? 😀

Anonymkode: 659d3...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Du lurer på hvorfor hen ikke har sendt melding, og om det kommer av at hen ikke har mulighet til det? Kjenner du personen fra før?

Anonymkode: 75351...8e8

Skrevet

Vet ikke hvordan det er nå, men før kunne de som hadde abonnement sende melding til de som ikke hadde abonnement.

Er en del menn som "fisker" etter interesse på den måten, går stadig inn og ut av en dames profil, uten å ta kontakt. Det forteller meg at han ikke egentlig er interessert nok, eller forsøker å få deg til å bli interessert på en heller snikete måte. Jeg hadde ingen gode erfaringer med de som holdt på slik. Mange av dem vise seg dessuten også å være i et forhold.

Vil du ha en livspartner som kan å kommunisere på en ordentlig måte, da holder du deg unna slike som han du forteller om her, ts.

Anonymkode: a8d65...753

Skrevet

Sukker.no i 2023????? 

Anonymkode: 5224f...ace

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Du lurer på hvorfor han ikke har sendt melding, og om det kommer av at hen ikke har mulighet til det? Kjenner du personen fra før?

Anonymkode: 75351...8e8

Sånn. 

Anonymkode: 7cb35...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...