Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte på hvordan deres kjære forholder seg til drikking av alkohol uder prøvetiden? Har alkoholen noen påvirkning på "svømmerne"? Noen som har noen meninger?

Ønsker dere alle lykke til!!!

Ha en god helg! :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkohol kan ha en negativ effekt paa svoemmerne ja. Men jeg tror alkohol i moderasjon er greit. Hvis man drikker altfor mye en kveld har jeg lest at man kan drepe nesten alle svoemmerne for tre maaneder (tar 3 mnd aa lage nye).

Skrevet
Alkohol kan ha en negativ effekt paa svoemmerne ja. Men jeg tror alkohol i moderasjon er greit. Hvis man drikker altfor mye en kveld har jeg lest at man kan drepe nesten alle svoemmerne for tre maaneder (tar 3 mnd aa lage nye).

:overrasket::overrasket:

Skrevet

Vet ikke så mye om dette jeg..

Men da sambo egentlig skulle få sjekket svømmerne sine,skulle vi på julebord helga før den aktuelle mandagen. Så da ringte vi sykehuset og spurte hvordan det var med alkohol,men de sa det spillte ingen rolle om sambo drakk den lørdagen...

Skrevet
:overrasket:  :overrasket:

Jeg har lest det i en bok om fruktbarhet. Maa kanskje VELDIG heavy drikking til, jeg vet ikke jeg.

Skrevet

For mye alkohol har jo i allefall ingen positiv innvirkning på svømmerene til manne. Og jeg har hørt om et par stk som har prøvdt ganske lenge å få barn som har greit det da de har kuttet ned på drikkingen sin.

Men om det er noen bedtydning for alle vet jeg ikke. Men sånn logisk sett kan jeg tenke meg at har du generelt dårlige svømmere (mannen altså) er nok alkohol en medvirkende årsak til at det ikke klaffer.

Skrevet

Tre måneder å lage nye svømmere? Kan jeg ikke begripe! Da ville jo mannen min fort ha blitt tom, gitt, så ofte som vi "tømmer" :sjarmor:

Tre dager, kanskje, men måneder?????

Skrevet

Se for deg sædcelleproduksjonen som et samlebånd.

Om “fabrikken” er midlertidig ødelagt, ødelegges hele “varelageret”. Da må produksjonen begynne helt fra start igjen. Det tar ca 10 uker fra start til mål for en gjennomsnittssædcelle.

SædVESKEN derimot, den produseres kontinuerlig, sterile menn har og utløsning som normalt ;)

Skrevet

Takker for svar! Litt vanskelig å finne noe særlig informasjon om dette området synes jeg... Da må nesten neste spørsmål bli: Hvor lite/mye alkohol kan mannen drikke før svømmerne tar skade? Er det greit med noen øl på fredag og/eller lørdag, eller bør man da droppe dette? Hvordan forholder dere andre dere til dette temaet?

Skrevet

Man bør jo leve som normalt... selv om man prøver.

så noen øl/vingalss bør man jo unne seg,

Men å bli full hver helg er nok ikke lurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...