Gå til innhold

Reagerer du negativt på grått hår i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å få grått hår på musa, og synes det er stygt og ekkelt når jeg ser på meg selv.

Orker ikke glattbarbere meg men ønsker å ha det frisert og passe kort som jeg alltid har, men nå vises fanskapet selv om det er korte hår.

Gode tips?

Anonymkode: e831f...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det være som det er. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har begynt å få grått hår på musa, og synes det er stygt og ekkelt når jeg ser på meg selv.

Orker ikke glattbarbere meg men ønsker å ha det frisert og passe kort som jeg alltid har, men nå vises fanskapet selv om det er korte hår.

Gode tips?

Mann på 37, jeg syns det er hot.

• Liker 1
Skrevet

Du kan farge det. Bruk slik som er ment for øyenbryn. 

Skrevet
OxBall skrev (Akkurat nå):

Det vokser jo som hakka møkk og er overalt

Ts

Skrevet
OxBall skrev (Akkurat nå):

Hvem skal man farge det for?

Menn bryr seg ikke. Folk må jobbe med selvfølelse og aksept istedenfor og «fikse» naturlige ting.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det vokser jo som hakka møkk og er overalt

Ts

Det er verdt et forsøk. Slik jeg ser det så er alternativene: la det være som det er, barber/voks hårene bort, farg hårene. 

• Nyttig 2
Skrevet
2 minutter siden, Rotemor said:

Hvem skal man farge det for?

Menn bryr seg ikke. Folk må jobbe med selvfølelse og aksept istedenfor og «fikse» naturlige ting.

For seg selv. Hun spør om tips. Det enkleste er å la det være som det er, hvis det er et alternativ for henne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå liker jeg minst mulig hår i andres underliv og mitt eget, fordi jeg er ikke så glad i kjønnshår men helt kort/trimmet tåler jeg uansett om det er blondt, brunt, svart, grått, rødt, hvitt eller blått. 

Det er ingen grunn til å legge seg ned å grine for noen har grått kjønnshår liksom. 

Endret av Elooon
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gode tips?

Fortsett som du har gjort. Flott å høre at det finnes damer som ikke glattbarberer, og noen alderstegn vil alltids komme uansett. Ikke bruk energi på det du ikke får gjort noe med. Du kan farge, men hvorfor ta seg bryet? Som mann i 40åra så kunne jeg ikke brydd meg mindre, ikke ser jeg etter det heller, men hadde jeg lagt merke til det så er jeg enig med DelvisPresley, jeg hadde syntes det var hot.

Anonymkode: f6741...afd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gode tips?

om jeg hadde lyst på deg så ville jeg ikke reagert på om du er grå i håra. Men jeg liker helst ei uten hår

• Liker 1
Skrevet

Har ikke opplevd det, men ser ikke på det som noe problem. Er en ikke-sak i min verden, jeg liker de som er en del år eldre enn meg ☺️

Skrevet

Har ikke tenkt på før at alt kroppshår blir grått😅😂

k 26

Anonymkode: 0e8c4...bbf

Skrevet

Hvor gammel er du

Kukk-hårene mine begynte å bli grå ved 30-års alderen 😅

Anonymkode: 84a0b...0da

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvor gammel er du

Kukk-hårene mine begynte å bli grå ved 30-års alderen 😅

Anonymkode: 84a0b...0da

54

Ts

Skrevet

Tror de færreste menn bryr seg om grå hår der nede. Selv synes jeg det er sexy med litt "busk", gjerne velfrissert. Hårfargen er uvesentlig. 

Skrevet

Jeg er snart 44 år gammel kvinne, og jeg har og fått litt grå hår på musen, jaja

Anonymkode: 6046e...9b4

• Liker 1
Skrevet

Grått hår på musa er ikke pent. Hårfarge fungerer bra. Eller barbering. 

Anonymkode: f9b6a...e2f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grått hår på musa er ikke pent. Hårfarge fungerer bra. Eller barbering. 

Anonymkode: f9b6a...e2f

Tull.

Anonymkode: ad703...c38

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...