AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Ved målinger / test/ temping. Hvordan er livmortappen, el slim og el smerter dagen etter el ?💫 Anonymkode: 3d5ec...ee2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Livmortappen sjekker jeg aldri da man skal være forsiktig med å tukle inni dær når man prøver å bli gravid. Eggløsningsslim har jeg i ca 4 dager før eggløsningen skjer. Jeg temper ikke. Har eggløsningssmerter når eggløsningen skjer Anonymkode: 28b01...d06
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Det er kun ved blodprøve eller UL man kan vite 100% sikkert at EL har forekommet før eventuelt mensen eller graviditet.. Anonymkode: bc2f2...f90
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Denne gangen hadde jeg i hvert fall tydelige EL-smerter på selve dagen for EL. Kjente ingenting i magen dagen etter. EL-slimet er borte nå som EL er over. Hadde dog en lys, lys rosa utflod dagen etter. Og tappen har jeg aldri turt å kjenne på. 😅 Anonymkode: 06815...d4a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Har elslim et par dager før og på eggløsningsdagen. Dagen etter el har jeg ikke lenger slim, men mer vannete eller kremaktig utflod. Anonymkode: 7b697...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå