Gå til innhold

Ullklær til baby størrelse 80

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere kvalitetsull til baby? Han er stor for alderen og er nå mellom 68 og 74 selv om han er 4 mnd. 

Kunne tenkt meg å kjøpe klær som varer og er komfortable gjennom høst/vinter. 

Alle tips tas imot med takk 😊

Anonymkode: 7a09c...517

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn, Lanullva (gå minst 1 str opp), og hvis du ikke er så opptatt av design så er Devold og Bergans sine gode. Name it og Hust & Clair og Gullkorn har også veldig fine sett. Nameit er ikke fantastisk på kvalitet da synes jeg, de er litt tynne.

Anonymkode: 7c0a9...91f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nøstebarn, Lanullva (gå minst 1 str opp), og hvis du ikke er så opptatt av design så er Devold og Bergans sine gode. Name it og Hust & Clair og Gullkorn har også veldig fine sett. Nameit er ikke fantastisk på kvalitet da synes jeg, de er litt tynne.

Ser forresten nå at mange på finn skriver at enkelte av klærne er store i str, så kan hende det har endret seg siden sist jeg kjøpte til barn nr 2 for 4 år siden 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville kjøpt brukt. Hvert fall til barnehagen. Ville kjøpt via finn, tise, Facebook ol. Hadde unngått f.eks loppemarked og bruktbutikker. Tror det er "lettere" for at noen kvitter seg med feilvasket ull når de bare kan gi det bort og kvitte seg kjapt med det. 

Også ville jeg kanskje hatt et finere sett til hjemmebruk. Hjemme foretrekker jeg dress med glidelås slik at man kan skifte bleie. Barnehagen foretrekker todelt. 

Anonymkode: 3ca6c...794

• Liker 1
Skrevet

Vi brukte mer eller mindre bare Joha. 

Anonymkode: 20401...3e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte alltid Janus når det var tilbud på det på Obs. Var veldig fornøyd med passformen og at det tålte både vaskemaskin og tørketrommel.

Anonymkode: a25ff...955

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...