AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Hei đž Vil helst ha svar fra de som har gĂ„tt pĂ„ denne typen medisinen og vil ikke ha noe skremsel historier fra de som forbanner denne medisinen(har lest mye her inne om dem). Jeg har gĂ„tt pĂ„ denne i ca 7 Ă„r og jeg vil slutte, fordi jeg selv fĂžler at det er pĂ„ tide. Har fĂ„tt denne anbefalt og utskrevet fra en psykiater pĂ„ Dps, som jeg gikk til for 7 Ă„r siden. H sa at denne vil hjelpe meg pĂ„ angst og panikkangst, noe det har gjort. Har angst fortsatt men det blir med det, fĂ„r ikke panikkangst og at jeg besvimer, siden jeg startet pĂ„ dem. Har vĂŠrt hos lege og fortalt at jeg vil slutte med denne, men h er imot det, for sove mĂ„ jeg đDosen jeg har tatt og tar i alle disse Ă„r er 25mg. H mener jeg bĂžr fortsette men at det er opp til meg. Har sĂ„ lyst Ă„ prĂžve Ă„ slutte og jeg mĂ„ ikke trappe ned, nĂ„r dosen er sĂ„ lav. Har ogsĂ„ lest veldig mye her inne om denne medisinen at jeg er blitt skremt, rett og slett.  Er det noen her inne som har gĂ„tt pĂ„ 25 mg og sluttet? Hvordan gjorde dere det? Og hvordan gikk det? Vil gjerne hĂžre erfaringer og blir takknemlig. Anonymkode: d395a...97f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Hei. Jeg har brukt Seroquel siden 2011. FÞrste Äret i store doser, siden da 25mg for sÞvn. Jeg har sluttet tidligere, og blitt veldig syk - men det var en vanskelig tid i livet og jeg mÄtte slutte pÄ absolutt alle medisiner for en stund. SÄ tidspunktet var ikke optimalt. Har snakket med psykiater om Ä slutte igjen, og hun mener at jeg kan forsÞke Ä dele tabelettene i to - selv om de ikke har delestrek. Eventuelt kan jeg ta de sjeldnere for Ä sikre at jeg fÄr litt sÞvn innimellom. Har ikke landet pÄ noe enda. Grunnen til at jeg vil slutte er sultfÞlelse og vekt. Har gÄtt opp 20kg, og gÄtt ned igjen med Wegovy.  Da jeg sluttet sist ble det brÄstopp og lite sÞvn, og jeg ble veldig syk psykisk og innlagt etter 6 mnd. Skulle gjerne kommet med en mer opplÞftende historie. Men sÄnn gikk det iallefall for min del. Jeg tror man mÄ finne noe Ä «erstatte» medisinen med, feks trening for Ä bli utkjÞrt nok til Ä sove. Anonymkode: c0172...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ