Gå til innhold

I august har jeg blitt så brun jeg ønsker, men da må jeg kle på meg igjen pga dårlig vær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg soler meg hele sommeren for å bli såpass brun at det er fint å gå rundt i kort skjørt og shorts.

I slutten av august har jeg oppnådd den fine brunfargen, men da blir det styggevær og jeg må kle på seg.

Synes dette er frustrerende for jeg bruker faktor 50/30 og sørger for ikke å bli solbrent, og når jeg bor i Bergen er man ikke bortskjemt med soldager heller.

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 3a6f0...c2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig stort problem 🤣

Anonymkode: 30133...bf1

• Liker 2
Skrevet

Ja, sommeren er kort i Norge.
Men dette er ikke noe nytt.

Anonymkode: 43ea9...8fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Problemet er vel hodet ditt? Hvorfor skulle det ikke være pent å bruke kjoler og shorts til blek hud? Kjøp selvbruning, da. 

Anonymkode: a827c...a16

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Problemet er vel hodet ditt? Hvorfor skulle det ikke være pent å bruke kjoler og shorts til blek hud? Kjøp selvbruning, da. 

Det blir ikke det samme med selvbruning.

Jeg ser ut som en annen person når jeg er naturlig brun🙂

Skrevet

Jeg liker også å være naturlig brun, men kan bare glemme det med disse somrene vi har på Sunnmøre😆 Du er heldig som har hatt så mye fint vær😊

Anonymkode: 0824d...e72

Skrevet

Er vel likt for alle som er ute i solen kun om sommeren. Hvis du har mulighet så drar du en måned eller 2 til Thailand eller noe i april, så er du brun og fin til sommerstart i Norge. 

Anonymkode: c0b0f...2b4

Skrevet

Huff, for en krise!

Anonymkode: 9c3a7...be5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det blir ikke det samme med selvbruning.

Jeg ser ut som en annen person når jeg er naturlig brun🙂

Det høres ut som det sitter litt mye i hodet ditt. Folk ser stort sett ut som seg selv, brun eller ei. Man kler kanskje enkelte farger bedre og andre farger dårligere hvis man blir veldig brun, men utover det er det sjelden så stor forskjell. Det verste er vel helt lyse blondiner som blir mørkebrune, de får jo litt problemer med å matche klær til lyst hår/mørk hud. 

• Liker 1
Skrevet

Det jeg synes ser helt teit ut er og se skikkelig sommerbrun ut hele året, med mindre man ikke har vært på ferie et sted. Men ellers er det naturlig og bli blekere og ikke være sommerbrun hele året. 

Anonymkode: c4f86...43f

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg soler meg hele sommeren for å bli såpass brun at det er fint å gå rundt i kort skjørt og shorts.

I slutten av august har jeg oppnådd den fine brunfargen, men da blir det styggevær og jeg må kle på seg.

Synes dette er frustrerende for jeg bruker faktor 50/30 og sørger for ikke å bli solbrent, og når jeg bor i Bergen er man ikke bortskjemt med soldager heller.

Noen som kjenner seg igjen?

Åhhh heldig du, kan jeg få problemet ditt?🙄

Anonymkode: 414e8...823

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Åhhh heldig du, kan jeg få problemet ditt?🙄

Anonymkode: 414e8...823

Blir fort hvit igjen da

Ts

Skrevet

Du får trosse været og vise det frem uansett. 

Anonymkode: d47ed...2aa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Blir fort hvit igjen da

Ts

Jeg håper virkelig dette er et trolleinnlegg…

Anonymkode: dd7d3...624

Skrevet

Jeg håper virkelig dette er et trolleinnlegg…

Nei

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei

Ts

Da må du lære deg å forstå ironi.

Skrevet

Nettopp derfor så bruker jeg kun self tan. Den lille tiden vi har i Norge med shorts og singlet er for kort til at d er verdt å få rynker og muligens hudkreft .. de somrene jeg har solt meg endel syns jeg huden er tørr å blek allerede sent i september..

Anonymkode: 7da34...86c

Skrevet

Nettopp derfor så bruker jeg kun self tan. Den lille tiden vi har i Norge med shorts og singlet er for kort til at d er verdt å få rynker og muligens hudkreft .. de somrene jeg har solt meg endel syns jeg huden er tørr å blek allerede sent i september..

Anonymkode: 7da34...86c

Min hud blir tørr også selv med 50 i ansiktet og på halsen/brystet

Ts

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

... men da blir det styggevær og jeg må kle på seg.

Bade inne da? Vestlandets naturistforening har nakenbading i Landåshallen, om du ikke vil ha klær på. Ellers så er det ADO arena, osv.

(Jada, vet nok at TS ikke vill på naturistopplegg, men kunne ikke dy meg 😊)

Anonymkode: eaba7...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...