AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Jeg er veldig var for energier og sånt rundt meg. Merker veldig fort når det kommer en person som sender ut dårlig energi inn i rommet. Vi har nylig fått en ny kollega på kontoret, og denne personen sender ut svært dårlige energier. Det er på en måte en slags mørk energi som er veldig ubehagelig. Jeg har merket noe med hele stemningen blant kollegaene mine også, de hilser mindre og virker mer nedstemte. Jeg har sjeldent møtt en person med en så ubehagelig aura rundt seg. Så naturlig nok sliter jeg litt med å finne ut hva jeg skal gjøre, og jeg har heller ikke sagt noe til min leder. Har dere noen tips til hvordan jeg kan håndtere dette? Utrolig vanskelig når en person kan gjøre arbeidsdagen så ubehagelig, og sånn burde det jo ikke være. Kan legge til at denne personen kun har jobbet der i 2 uker, og bare på den korte tiden har hele stemningen på jobb endret seg. Anonymkode: f223a...aef 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Skal noen ta deg seriøst i livet så dropper du å snakke om aura og dårlig energi. Hva er det hun gjør og sier som lager dårlig stemning? Dere virker som kolleger fra helvete. Anonymkode: 29cf2...4b2 27 11
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Mørk aura er oppsigelsesgrunn, du bør melde fra til leder Anonymkode: 9ae1f...c77 6 2 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal noen ta deg seriøst i livet så dropper du å snakke om aura og dårlig energi. Hva er det hun gjør og sier som lager dårlig stemning? Dere virker som kolleger fra helvete. Anonymkode: 29cf2...4b2 Det er jo egentlig ikke noe hun konkret gjør eller har gjort, det er som sagt en veldig mørk energi rundt henne jeg reagerer på.. ellers så synes jeg du var nokså ufin i din kommentar, men det lar jeg gå. Anonymkode: f223a...aef 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Du må jo nesten bare bite deg i det og gi deg litt tid. Du sliter kanskje med forandringer og tilpasse deg nye ting. Tenk deg å være i din kollega sine sko. Vedkommende holder på å sette seg inn i ny jobb, da er man nervøs og usikker. Og så bli kalt inn til leder med beskjed om at h*n har for mørk energi? Altsåå..ja.. Anonymkode: 87acd...8bb 13
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 Kanskje en psykolog kunne hjelpe deg, ts? Anonymkode: e2bfa...13e 10 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Mørk aura er oppsigelsesgrunn, du bør melde fra til leder Anonymkode: 9ae1f...c77 Synes hun bør be leder om å koble inn Åndenes makt også. Hva om kollegaen ikke har en negativ energi i seg selv, men at hun rett og slett er besatt av en ond ånd? Anonymkode: ee5df...443 7 2 6
Sannhetsøkende Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 Sikker på at det ikke er deg som har mørk energi? Har en venn som snakker sånn som deg, og helt ærlig så har denne vennen dårlig energi også. Er flink til å legge skylden over på andre i stedet for å ta ansvar for eget liv. Ser ikke seg selv og at hun er svært negativ selv mot andre uten grunn. Eller at hun sårer andre masse med å anta at de kun er ute etter å ta henne. Og såklart er det noen mennesker som forsurner et miljø også, men hvis denne personen ikke har gjort dere noe, så er det ikke pent å snakke sånn om vedkommende. Kanskje deres nye kollega sliter og trenger mennesker som som oppmuntrer han eller henne. Kanskje kollegaen syns din energi er dårlig også. Enn så lenge får du bryte isen. Prøv i det minste 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må jo nesten bare bite deg i det og gi deg litt tid. Du sliter kanskje med forandringer og tilpasse deg nye ting. Tenk deg å være i din kollega sine sko. Vedkommende holder på å sette seg inn i ny jobb, da er man nervøs og usikker. Og så bli kalt inn til leder med beskjed om at h*n har for mørk energi? Altsåå..ja.. Anonymkode: 87acd...8bb Hadde jeg blitt kalt inn til leder og fått beskjed om at jeg hadde for mørk energi/mørk aura hadde jeg trodd at det hadde klikka for lederen. Og fagforeningen hadde blitt koblet inn umiddelbart. Hadde nok også vurdert å søke ny jobb, for jeg ønsker ikke å jobbe sammen med folk som er så «alternative» at de tror på slikt tull. Anonymkode: 8623c...c6a 5 5
jabx Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er veldig var for energier og sånt rundt meg. Merker veldig fort når det kommer en person som sender ut dårlig energi inn i rommet. Vi har nylig fått en ny kollega på kontoret, og denne personen sender ut svært dårlige energier. Det er på en måte en slags mørk energi som er veldig ubehagelig. Jeg har merket noe med hele stemningen blant kollegaene mine også, de hilser mindre og virker mer nedstemte. Jeg har sjeldent møtt en person med en så ubehagelig aura rundt seg. Så naturlig nok sliter jeg litt med å finne ut hva jeg skal gjøre, og jeg har heller ikke sagt noe til min leder. Har dere noen tips til hvordan jeg kan håndtere dette? Utrolig vanskelig når en person kan gjøre arbeidsdagen så ubehagelig, og sånn burde det jo ikke være. Kan legge til at denne personen kun har jobbet der i 2 uker, og bare på den korte tiden har hele stemningen på jobb endret seg. Anonymkode: f223a...aef Det kan være hun har en speil-aura som gjør at din egen aura reflekteres i henne. Ut ifra beskrivelsen din virker det nesten slik. Så du bør oppsøke auralegen for å få justert din egen aura for sikkerhets skyld. 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #11 Skrevet 3. september 2023 Mulighet for hjemmekontor? Anonymkode: 4b501...bed
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #12 Skrevet 3. september 2023 Du får henge opp krystaller, og blåse røkelse rundt i gangene. Kanskje det hjelper på energien? Men på alvor, man vil møte mennesker som både utstråler positivitet og mennesker som «tapper en for energi». Om det er auraer eller personligheter vet jeg ikke, men man må bare leve med det og fortsette som før. Den nye kollegaen er sikkert usikker på ny arbeidsplass, kanskje det hjelper om andre er positive/hyggelige og inkluderende. Hvis ikke, nei vel, da forholder man seg til de proffesjonelt og i den grad man må. Det er kollegaer, dere skal ikke bo sammen og være bestevenner. Anonymkode: b673c...62d 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #13 Skrevet 3. september 2023 Forstår deg veldig godt. Beste tips er å finne et rituale for å beskytte deg energisk. Finnes nok mye på YouTube. Anonymkode: 4b501...bed
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #14 Skrevet 3. september 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde jeg blitt kalt inn til leder og fått beskjed om at jeg hadde for mørk energi/mørk aura hadde jeg trodd at det hadde klikka for lederen. Og fagforeningen hadde blitt koblet inn umiddelbart. Hadde nok også vurdert å søke ny jobb, for jeg ønsker ikke å jobbe sammen med folk som er så «alternative» at de tror på slikt tull. Anonymkode: 8623c...c6a Joda, men jeg har faktisk opplevd ting ikke så langt unna. Har fått høre at jeg er sur og negativ, men når jeg spør etter konkrete eksempler så er det aldri noe jeg konkret har sagt. Bare at jeg ser sånn ut. Resting bitchface altså. Anonymkode: ee5df...443 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #15 Skrevet 3. september 2023 Troll eller VTA? Anonymkode: 0142a...710
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 3. september 2023 #16 Skrevet 3. september 2023 TS, har du opplevd dette tidligere og har du gjort noe med det da? Eller er erfaringen din at det går over av seg selv? Jeg er i nytt oppdrag som bemanningssykepleier nå, og jeg lurer på om du er en kollega som minner meg om henne. Sånne personer skremmer livshiten av meg. Det hadde vært veldig fint om du kunne snakke med meg om det så kanskje vi kan oppklare hva som er problemet.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #17 Skrevet 3. september 2023 Vi mennesker består av energi, energi kan oppfattes av oss og smitte videre. Det er ikke noe hokus pokus, men bevist i kvantefysikken av Dr. B. Lipton. Så, det kan av ulike årsaker være at hun ikke har det så bra. Kanskje du kan være litt hyggelig og se om stemningen snur? Ellers må du bare holde deg langt unna og være litt bevisst på personens energi. Anonymkode: 549cd...b21 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #18 Skrevet 3. september 2023 Du må beskytte deg. se for deg at du har et usynlig gull egg rundt deg hver dag og hele tiden. Kun god energi kan passere dette «skallet» mens mørk energi ikke kan trenge gjennom. Anonymkode: 10277...7f1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #19 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Troll eller VTA? Anonymkode: 0142a...710 Jag jobber i en vta, og der merker ingen sånt tull 😅🤣 der er vi stort sett gale alle mann, og kan være oss selv. Ler meg ihjel av kommentarene her inne som har kommet Anonymkode: 99375...7cd 2
ESFP Skrevet 3. september 2023 #20 Skrevet 3. september 2023 Du må nesten ta ansvar for deg selv og trene deg på å ikke ta inn andres energier. Dette er en perfekt anledning for deg til å trene på dette nå. Du må ta ansvar for egen energi og eget humør. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå