MyMichelle Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 NRK har en artikkel om at en kommune vurderer å bygge vindturbiner på et industriområde. Jeg synes det er en god idé å kunne bygge vindturbiner uten å ødelegge uberørt natur. Hva mener dere? https://www.nrk.no/vestland/val-2023_-planlegg-vindturbinar-pa-industriomrade-pa-mongstad_-_-ferdig-oydelagt-natur-1.16534322 2
Violetta Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Det blir rart å kalle det ødelagt natur. Historien viser at naturen reparerer seg selv. Se for eksempel Chernobyl. Men jeg er enig i at man kan bruke områder som allerede er brukt til annet formål. 1
MyMichelle Skrevet 3. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2023 (endret) Violetta skrev (25 minutter siden): Det blir rart å kalle det ødelagt natur. Historien viser at naturen reparerer seg selv. Se for eksempel Chernobyl. Men jeg er enig i at man kan bruke områder som allerede er brukt til annet formål. Ja, naturen reparerte seg der, for området ble evakuert. Naturen har godt av at vi mennesker holder oss unna. Dyrelivet i den forbudte grensesonen mellom Nord- og Sør-Korea er også blitt mangfoldig. Jeg brukte ordet «ødelagt» fordi det er ordet NRK bruker. Endret 3. september 2023 av MyMichelle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå