AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Hvor lenge sover barna deres om nettene? Legen sa det ene barnet mitt sov lite. 7 år, sover ulikt men 9-10 timer. Sliter veldig med å sovne på kveldene. Anonymkode: 259f1...858
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Våkner barnet ditt av seg selv etter ti timer? Hvordan er han på dagen? Noen trenger mer søvn enn andre og man kan ikke tvinge noen til å sove heller.. Min seksåring (snart syv) sover 12 timer om hun kan. Hun sovner ikke på kvelden så fort, men hun vekkes og er egentlig litt trøtt på morgenen, men er i form resten av dagen. Vekker jeg henne ikke sover hun i 12 timer, uansett når hun la seg kvelden før. Så lenge barnet virker opplagt og har god helse, så tenker jeg at to timer fra eller til kanskje ikke har så mye å si Anonymkode: a0e2e...9e4
Arkana Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Alle mine har sovet rundt 10 timer om natten i den alderen. Har aldri tenkt at det skulle være for lite og de har alle vært opplagte om dagen. Jeg tenker at barnets form er viktigere enn å følge en fastsatt mal. Har barnet det bra? Kommer barnet seg greit opp om morgenen og er det i god form hele dagen eller blir det trøtt før leggetid om kvelden? Det tenker jeg er langt bedre indikator på om barnet får nok søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå