AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Del Skrevet 3. september 2023 Hvor er det minst mulig insekter på Østlandet? Og hvor er det mye insekter på Østlandet? Gjelder alle insekter som klør og stikker. Anonymkode: 6608b...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 3. september 2023 #2 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor er det minst mulig insekter på Østlandet? Og hvor er det mye insekter på Østlandet? Gjelder alle insekter som klør og stikker. Anonymkode: 6608b...644 Vet ikke hva du røyker, men det er da et velkjent PROBLEM at det finnes alt for få innsekter... OG Østlandet generelt har jo omtrentlig ikke insekter i det hele tatt?🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor er det minst mulig insekter på Østlandet? Og hvor er det mye insekter på Østlandet? Gjelder alle insekter som klør og stikker. Anonymkode: 6608b...644 Finn deg en by med litt avstand fra bykjernen til skogen, så burde du være trygg for sånn ekkel natur og greier. Anonymkode: 9e7e0...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #4 Del Skrevet 4. september 2023 Kystnære strøk med mye fjell, vind og lite skog og vann har lite insekter Anonymkode: 78631...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 4. september 2023 #5 Del Skrevet 4. september 2023 Jeg har silkeblomster. Planter tiltrekker seg insekter. Jeg har tatt et valg. Jeg har ikke grønne fingre. Jeg har silkeblomster på balkongen, på plattingen. Har silkeblomster overalt. Ingen insekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #6 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (På 3.9.2023 den 3.42): Hvor er det minst mulig insekter på Østlandet? Og hvor er det mye insekter på Østlandet? Gjelder alle insekter som klør og stikker. Anonymkode: 6608b...644 Hvor det er mye insekter? Da anbefaler jeg Øyerenområdet. I myggsesongen så må du nærmest spa deg frem. Anonymkode: 3b859...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #7 Del Skrevet 29. september 2023 En eller annen plass i Nord-Norge. Hammerfest eller Kirkenes, for eksempel... Anonymkode: 16e7d...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå