AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Jeg har en venninne, hun har det ikke bra psykisk, det vet jeg, men hun gjør mye ut av utseende og gir inntrykk av å ha masse selvtillit. Men det som er litt vondt å se, er at måten hun fører seg mot bl.a det motsatte kjønn, ikke tas like godt i mot som det hun tror. Det kan være vondt å se til tider, men hvordan sier man i fra på en pen måte? Uten å være en bitch Anonymkode: 14cf4...e33
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Vet du så sikkert av hvilke grunner hun ikke blir tatt så godt i mot av det motsatte kjønn da? Anonymkode: 4ea0c...244
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Hvordan er hun da, mot det motsatte kjønn, eller andre? Og hvordan blir det mottatt? Litt vanskelig å svare uten noen eksempler. Anonymkode: d99b5...687
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Hun er litt sånn klengete, går med dyyyype utringinger som hun har en tendens til å "dytte i fjeset" på folk, noe ukritisk i hva hun sier og gjør fordi hun er "hot" og derfor har "rett" til det. Jeg synes det er vondt, for jeg har sett folk gjøre narr av henne og fyre henne opp og hun ser det ikke selv. Ts Anonymkode: 14cf4...e33
AnonymBruker 42 Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har en venninne, hun har det ikke bra psykisk, det vet jeg, men hun gjør mye ut av utseende og gir inntrykk av å ha masse selvtillit. Men det som er litt vondt å se, er at måten hun fører seg mot bl.a det motsatte kjønn, ikke tas like godt i mot som det hun tror. Det kan være vondt å se til tider, men hvordan sier man i fra på en pen måte? Uten å være en bitch Anonymkode: 14cf4...e33 Litt usikker på hva du legger i "god venn" - da det ofte er nettopp det å si ifra om ting som andre ikke vil/gidder/klarer som gjør en til nettopp det... Det sagt så lurer jeg jo litt på hva du snakker om, egentlig... Det er jo ikke alle som synes det er så viktig hvordan andre mennesker (evt. "det motsatte kjønn") oppfatter en heller... Endret 3. september 2023 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hun er litt sånn klengete, går med dyyyype utringinger som hun har en tendens til å "dytte i fjeset" på folk, noe ukritisk i hva hun sier og gjør fordi hun er "hot" og derfor har "rett" til det. Jeg synes det er vondt, for jeg har sett folk gjøre narr av henne og fyre henne opp og hun ser det ikke selv. Ts Anonymkode: 14cf4...e33 Hva med å si bare si det? At det virker litt "teit" og desperat? Og at andre ikke ser på det som "hot"? Altså, prøve å si det på en ok måte. Anonymkode: d99b5...687 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå